תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
חיוב ללא הצדקה וזיכוי שמגיע לי וטרם קיבלתי!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זה סיפור ארוך עם המון שיחות שלי ליס. אבל אנסה לקצר כמה שאפשר. הייתי מחוברת ליס עד 18.1.15.ב-19.1.15 התחברתי להוט. כמובן שהודעתי ליס על ניתוק קבעו לי איסוף ציוד. בינתיים התקשרו אלי משימור לקוחות נתנו לי הצעה מעניינת ללא עלות התקנה כי הממירים אצלי עדיין. השתכנעתי והחלטתי לחזור. קבעו לי התקנה ל-3.3.15.אבל יום לפני 2.3.15 התקשרתי ואמרתי לנציגה שאני לא בטוחה ואני רוצה עוד קצת לחשוב. היא הציעה לי לחשוב ולחזור אלינו עם תשובה ושהממירים אצלי זה כמובן ללא עלות!! לאחר כשבוע התקשרתי שוב והודעתי שיבואו לקחת ממירים החלטתי להישאר בהוט. ושאלתי אותם האם יש לי איזשהו חיוב וענו לי שכביכול בגלל טעות של הנציגה שלא עדכנה ניתוק אני אמורה להיות מחויבת אבל אני לא יחויב ולהפך מגיעה לי זיכוי על חלק מינואר כי חויבתי על חודש מלא. את חן הזיכוי קיבלתי למייל אבל את הזיכוי עצמו לא קיבלתי עדיין. אז הפניה שלי אליכם היא: למה עדיין לא קיבלתי את הזיכוי??! ולמה חויבתי שוב במרץ על 80 ₪? אני מנותקת מ-19.1.15!! הרי אם לא הייתם מנתקים אותי לא הייתם שולחים לי חן זיכוי על חלק מינואר!!!! חשוב לי לציין שיחה אחת עם הנציגה מיום 29.3.15 ששאלתי על מה חייבו אותי ב-80 ₪ אז היא ענתה לי חיוב יחסי על מרץ!!! ואת הזיכוי תבקשי מהוט כי הם לא הודיעו לנו על ניתוק!!!!!מה זה התשובה הזאת? אני הרי מנותקת מ-1/2015 ואתם אמורים אפילו לזכות אותי!!!! ובמקום לזכות אני מחויבת?? אתם הרי שלחתם לי למייל חן זיכוי! כל הענין הוא שבהיותי מחוברת להוט חשבתי לחזור ליס כי בכל פעם התקשרו אלי וניסו לשכנע אותי לחזור! ולכן, באישורכם, הממירים נשארו אצלי ללא חיוב כדי שאחשוב אם לחזור אבל לא התחברתי אליכם שוב ואין כל סיבה שאני יחויב אפילו לא בשקל!!!! להפך אתם צריכים לזכות אותי על חלק יחסי מינואר!! מחכה לתשובתכם. בשלב זה אני מחליטה שלא לפרסם את תלונתי באתר בכדי לנסות לפתור זאת ביננו. מקווה שתיענו לפנייתי בהקדם. ממש מאוכזבת!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
כמובן החזר כספי גם על החיוב שלא ידוע לי על מה 80 ש"ח וגם על הזיכוי שמגיע לי בגין 60 ש"ח. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב, אני מודה לך על פנייתך . ניסיתי לאתר את גב' נטלי מספר פעמים אך אין מענה . הושארה הודעה בנייד . אשמח שתשוב אלנו בהקדם להמשך טיפול בברכה yes תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה