תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
אי מתן שירות לאחר שדרוג מכשיר נושא התלונה:
צדוק שמעון שם/כינוי:
‏יום שני ‏06 ‏אפריל ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש שדרגתי את המכשיר הקבוע שלי ברכב מ spirit פשוט ל voyager שאמור להסתנכרן לי עם כל אנשי הקשר, מיילים וכן יומן הפגישות המגובים ב Google. כך הובטח לי.
את המכשיר התקינו לי ברחובות וכששאלתי שם למה לא עושים לי סנכרון טען שם המתקין שזה המכשיר הכי דפוק ושהם מחליפים אותו הכי הרבה בגלל תקלות בו ושהם לא עושים סנכרון אלא רק במרכז שרות של orange.
שוחחתי כבר מספר פעמים עם נציגות שירות שניסו דרך הטלפון לבצע איתי יחד את הסנכרון on line אך לא הצליחו. שתיהן אמרו שיחזרו אלי תוך שעה לכל היותר עם תשובות אבל אפילו אחת לא חזרה עד כה..
כשביקשתי מהם הדרכה פרונטלית עם מישהו שמתמחה בזה הם טענו שלא ניתן. במכשיר הקודם עוד יכלתי לעשות חיוג קולי לפי שם בזיכרון או הקראת מספר, עכשיו אין לי שום אפשרות כזו מה שגרם לי כמעט לתאונה באחד המקרים. יתרה מכן אני מנכ״ל חברה קבלנית והדבר גורם לי להפסדים רבים כאשר אני משלם יותר על מכשיר שאמור לתת לי מענה ולא כך.
פניתי ליועץ המשפטי של החברה כדי שיכין כתב תביעה נגד orange.
אני כבר שנים לקוח עסקי בחברה ולא מן הראוי שאקבל שירות גרוע שכזה.
אני אף חושב שמגיע לי פיצוי הולם על הפסדי הזמן, הריצות, הטלפונים וחוסר האינפורמציה שמגיעה לי...
עוגמת נפש סוג הנזק :
סידור וסנכרון המכשיר וכן פיצוי הולם. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביום 07042015 שוחחנו עם הלקוח והוסברו לו פניה הדברים תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה