תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור ירושלים איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אליאור***** נתארחתי במלון לאונרדו בירושלים מתאריך 6-8לאפריל רכשתי שתי לילות לזוג אך לבסוף הוחלט להוסיף את שתי התינוקות כמובן בתשלום מלא שהגעתי לחדר לא היו מגבות השירות לר זמין למחרת שמו לי רק שתי מגבות בקושי בע2ב חייגתי לשרות אין מענה בכלל ירדתי ללובי על תקלה בשירותים ובטלויזיה אמרו לי בקבלה שאין איש אחזקה כלל וכלל אם זה השירות של מלונות פתאל אז חבל ללכת אליהם מלון ברמה כזו אין לו איש אחזקה בשיא התקופה מלון כזה לא שם לב שרשום ארבע נפשות???? התינוק במקלחת ואין מגבות... מצחיק בשירותים הייתה סתימה כנל במקלחת ואין איש אחזקה חחחח בחדר אוכל יש שירות לא הכי טוב יש שם בחור בשם יוסוף שמכין חביתות מתייחס אל האורח בגסות ובבוטות ככה נראה מלון בישראל
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי/פיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי- מנהלת פניות אורחים שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
שיחה טלפונית עם מנהלת קשרי אורחים במלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה