תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
גלי שם בית העסק:
נעליים לא החזיקו 3 חודשים נושא התלונה:
מקונן חן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני כותבת את זה פה כי לא ניתן לתייג אותכם או לפרסם אצליכם על הקיר מה שמעיד על השירות המזעזע שקיים אצלכם,בתאריך ה 14/11/14 בשעה 12:30 נקנו זוג נעליים של קאטרפילר מחירם הוא 459 ש"ח , לפני קצת יותר מחודשיים הנעליים התחילו להתחורר והתחילו להיכנס מים לסולייה דרך החורים כך שהנוזלים נאגרים בסולייה ומטפטפים בכל עבר,פניתי לסניף בדיזינגוף סנטר והמעבדה קבעה שאין לה מה לעשות עם זה . הנעליים לא החזיקו עונה שלא נדבר על שלושה חודשים מיום הקנייה. הנעליים לא נקנו בשוק אלא אצליכם לא יכול להיות שאין לי מענה , ניסיתי לפנות אליכם בכל דרך אפשרית אך את אף אחד אצליכם זה פשוט לא מעניין הושארו 3 הודעות בפייסבוק ועוד 3 הודעות במענה הקולי ונפש חיה לא חזרה אליי , אני רודפת אחריכם כבר מעל שבוע וחצי על מנת לקבל שירות בסיסי שחברה בסדר גודל כמו שלכם אמורה להעניק לי כצרכנית, בושה לכם, קחו אחריות על מוצר שנקנה אצליכם בסכום לא מבוטל וטפלו , לא יכול להיות שאני נשארת בלי מענה על המוצר .
עוגמת נפש סוג הנזק :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שירות לקוחות שם ותפקיד:
28 אפריל 2015 לכבוד גב' חן עובד חן שלום רב, הרינו להודיעך, כי פנייתך בפייסבוק לרבות זו באתר 'תלונה' התקבלו במחלקת שירות לקוחות של הרשת וברצוננו להשיב את הדברים הבאים ראשית, הצטערנו לקרוא על האכזבה מזוג הנעליים CAT 3701014-46-44 שכמצוין בפנייתך, רכש בן זוגך בתחילת עונת החורף שחלפה באחת מחנויות רשת 'גלי'. חשובה לנו מאד שביעות רצונם המלאה של הלקוחות הרוכשים את המוצרים המיוצרים ואו המשווקים על ידינו משכך, אנו דואגים שאלו יעברו סדרה ארוכה של בדיקות קפדניות ביותר בטרם הפצתם לחנויות הרשת ולחנויות המובחרות, זאת לשם אבטחת איכותם, עמידותם ותקינותם. ועתה לגוף העניין. בתאריך 13.4.15 התקבל זוג הנעליים הנ"ל ללא צירוף הוכחת קנייה כלשהי המעידה על מועד ומקום רכישתו המדויק בחנות 'גלי' דיזינגוף סנטר בתל אביב. התופעה שנוצרה בו לשמה הוחזר חורים קטנים בחלקו האחורי של הסוליות נלקחה לתשומת לבנו. בדיקה ראשונית שנערכה בו העלתה, כי זו אינה בשל איכותו הירודה דהיינו, זוג הנעליים היה באיכותו המקובלת בעת ייצורו ובעת רכישתו. ייתכן והשחיקה המסיבית באזור העקבים היא זו שגרמה להיווצרות אותם חורים, זהו לא פגם טכני על כן ובהתחשב בכך שכאמור לעיל, לא הוצגה הוכחת קנייה כלשהי המעידה על פרק הזמן שזוג זה ברשותכם, לא נמצא צידוק אמיתי לאשר החלפתו. מכל מקום, זוג הנעליים נשלח לבדיקתו של מנהל מחלקת אבטחת איכות וזה סבר כי האבחון המקצועי של הבדיקה הראשונית, לא מוטל בספק טופס תיקון מס' 121034. יצוין, כי ישנם הבדלים משמעותיים בין רמות השחיקה של נעליים אצל בני אדם שונים וזאת עקב ההבדלים בצורת ההליכהאופן הדריכה ובשימוש שהם עושים בנעליים. חברתנו משתדלת לסייע ככל שהדבר עולה בידה לכל לקוח בפתרון כל בעיה לפיכך,בכוונתנו לנסות ולתקן את זוג הנעליים כך שלא יחדרו מים מאותו מקום. בתום הטיפול בו, תוך ימים ספורים, צוות החנות ייצור קשר טלפוני ותזומנו לגשת לחנות ולקחתו. אנו מקווים שמצאת במכתבנו זה מענה מספק לפנייתך ונשמח לשוב ולראותכם בין קהל לקוחותינו. בכבוד רב, מחלקת שירות לקוחות תגובה:
כמפורט בתגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה