תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור ירושלים איזור:
שיריונית חוסם שם בית העסק:
שריונית חוסם -משווק של פנדור סניף בית העסק:
אי קבלת שרות לפגם במוצר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי משריונית חוסם סניף תלפיות ירושלים 10 דלתות לימנטו של פנדור כבר בשלב ההרכבה הייתה בעייה עם הברגים של הידיות והן התפרקו תוך זמן קצר. אלי-מנהל הסניף הגיע לבתינו ואמר שהבעיה ידועה כי הברגים שסופקו עם הדלתות אינם מתאימים הוא החליף את הברגים רק של חלק מהדלתות במקום להחליף ולתקן את כל הידיות והבטיח שכאשר תהיה בעיה עם שאר הידיות נקבל שרות והכל יתוקן.
זה כבר כמה חודשים שלפחות בשלשה דלתות הידיות רופפות ומתפרקות ובאחד החדרים אף הידית נפלה . פניתי לחנות הם הבטיחו לחזור אלי תוך 72 שעות אך מאז חלפו 4 שבועות ושוב פניתי ושוב הבטיחו שיחזרו אלי ויתנו לי שרות אך עד היום לא חזרו למרות שפניתי 4 פעמים ואף הגעתי לסניף ודברתי עם יגאל איש המכירות וגם הוא הבטיח שהבעיה תעבור למנהל הסניף והכל יטופל . אבקש את עזרתכם לקבל שרות ויחס הוגן.
במקביל גם פניתי לחברת פנדור שמייצרת את הדלתות והחנות שריונית חוסם היא משווק מורשה שלהם ובאופן הטיפול והשרות שהוא נותן בעיקר פוגע בשם הטוב ובמוניטין של חברת פנדור .
תודה,תומר.
מוצר פגום סוג הנזק :
שרות ותיקון הידיות של כל הדלתות שרכשנו. פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דרורי - מנהל טכני ארצי שם ותפקיד:
הלקוח לא ענה לטלפונים תקופה מסויימת, לו היה עונה הפניה שלו הייתה מטופלת כבר לפני הרבה זמן. לשמחתנו ביום שישי האחרון ביקר אצלו מנהל הטכני שלנו באזרו ופתר את הבעיות ללא לאות. תגובה:
כל הליקויים טופלו. העיכוב נוצר בגין אי מענה לטלפונים שלנו, אבל זה קורה. העיקר שהכל בא על מקומו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה