תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קרביץ שם בית העסק:
קניון בת ים כתובת:
לא מחזירים טאבלט מהתיקון נושא התלונה:
נניקש אלכסנדרה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2014 נתתי את הטאבלט לתיקון שהיה עדיין באחריות, אמרו לי לקחת אותו בעוד חודש. אחרי חודש באתי לקחת אותו אבל אמרו לי שהוא עדיין בטיקו . אחרי חודש נוסף באתי, אותו הסיפור... ביקשתי מהעובד לבדוק מה מצב המוצר, אמרו לי שיצרו איתי קשר כשיקבלו מידע מהמעבדת טיקונים. בעוד שבוע אף אחד לא חזר אלי, אני בעצמי ניגשתי לחנות לברר, מה עם המוצר ולמה לא חזרו אלי? על מה שענו לי שאני צריכה להיתקשר לשרות לקוחות בעצמי. היתקשרתי לשרות לקוחות ושם אמרו לי שהמכשיר עדיין בתיקון ושאני יתקשר בעוד כמה ימים. כשהיתקשרתי אמרו לי שהם לא מוצאים את המכשיר ושאני יתקשר בעוד כמה ימים. ככה זה נמשך שבועות. כשהגעתי לחנות פעם נוספת (שזה היה כבר 2015) אמרו לי שהם לא רואים את המידע על המכשיר כי זה היה ב2014 . ביקשתי לדבר עם האחראי או המנהל, אמרו לי שכרגע זה לא אפשרי והם יצרו איתי קשר. הסיפור חזר על עצמו עוד כמה פעמים ועד היום הבעיה לא נפתרה. דרך הגב הטאבלט היה של הילד בן 8,זו הייתה מתנה מאבא ממנו אני גרושה והוא כמעט כל יום שואל איפה הוא. מאוד לא נאים ועצוב, חשבתי שרשת "קרביץ" אמינה ורצינית. אני כבר לא יודעת מה לעשות, בבקשה תעזרו לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר את המכשיר או כספים אליו שולמו. פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
לאה רוזנבאום מנהלת שרות הלקוחות חברת קרביץ שם ותפקיד:
מבדיקת פנייתה של הלקוחה לא נמצא ברישומים הסניף כי מסרה לתיקון את המוצר , בשיחה עם הלקוחה אין ברשותה מסמך המעיד כי מסרה לתיקון את המוצר בסניף קרביץ בת ים . תגובה:
במידה ותמציא מסמך שמעיד על כך נשמח לעזור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה