תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
שרוצי ארוח לקויים ביותר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי הזמנה לארוח במלון לאונרדו אין ים המלח על בסיס חצי פנסיון לזוג + ילדלתאריכים 22-24-05-15 שישי שבת ראשון אשר כללו את חג השבועות מיד כשהגענו למלון חשכו עינינו למול המראה העלוב של הלובי שטיחים ישנים, קירות קלופים, ומראה מוזנח ועלוב אשר לא תואם בית מלון אלא אכסנייה בלית ברירה סידרנו מול פקידת הקבלה את התשלום ששילמנו במזומן סך 3,400 ש"ח וקיוונו שלכל הפחות נהנה מחדר הולם ומשירות הולם לצערנו גם זה לא קרה נכנסנו לחדר בקומה הראשונה חוץ מהמיטה הזוגית פתחו מיטה נוספת שהייתה שבורה ומתנדנדת , התקשרנו לשירות והגיע איש אחזקה אשר נאלץ להוציא שידה מהחדר כדי לפתוח את המיטה עליי לציין שהשידה הונחה ליד חדרנו ועד אשר עזבנו נשארה שם ולא פונתה , דלת הכניסה לחדר האמבטיה/שירותים לא נסגרה ונאלצנו להרים אותה כלפי מעלה ולדחוף אותה בחוזקה על מנת לסגור אותה, לגבי האוכל במשך שלושת הימים לא היה שום גיוון בארוחות הן בארוחות החלביות והן בארוחות הבשריות מה גם שמדובר בערב שבת בחג, על פניו האוכל היה נראה ממוחזר, כתוצאה מכך בעלי בני ואני קיבלנו קלקול קיבה חריף.
ניגשתי לפקידת הקבלה והודעתי לה על הליקויים ועל עוגמת הנפש ותחושת האכזבה שנגרמה לנו, היא אמרה לי שתעביר את דבריי למנהל המקום, עד שעזבנו את המקום לא זכינו לשום תגובה
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך ולבני משפחתך על בחירתכם להתארח במלון לאונרדו אין ים המלח. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה