תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
בלונים בלונים אוי ווי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לרוב אני נוסעת בקווי האוטובוסים שלכם בדרום וגם למרכז הארץ. בדרך כלל אני מחמיאה לנהגים שלכם על אדיבותם. היום בשעה 12.46 נסעתי מבאר שבע לנתיבות בקו 353 שנסע לתל אביב. הנסיעה הייתה בסדר עד ששמעתי פיצוצים של מסטיק. ישבתי בספסל הראשון מימינו של הנהג. הבטתי לאחור (בדרך כלל מבט שלי בלועס המסטיק מביך והוא/היא מפסיק.) לתדהמתי הבלונים השקטים והפיצוצים הגיעו מהנהג שהחל בלעיסה קצת אחרי היציאה מבאר שבע, ולשמחתי הרעשים החלו תחנה אחת לפני הכניסה לנתיבות. למזלי לא הייתי צריכה לנסוע רחוק, כי אז, הייתי מעירה לנהג או אפילו יורדת.
לעניות דעתי איש העובד עם צבור מן הראוי שלא ילעס מסטיק וייראה כמעלה גרה. לתשומת לבכם.

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
התנהגותו של הנהג, כפי שתואר בפנייתה של גברת שרה אינו עולה בקנה אחד עם ערכי השירות ונהלי החברה ולכן עם קבלת פנייתה הועברה הפנייה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול. באמצעות הפרטים שהופיעו בפנייה אותר הנהג אשר ביצע את הנסיעה ופרטיו ופרטי התלונה הועברו לידיעתו ולטיפולו של מנהל האשכול על מנת למנוע הישנות המקרה. תגובה:
העברת פרטי הפנייה למחלקת התפעול לשם איתור הנהג וטיפול מולו לשם מניעת הישנות המקרה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה