תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אייבורי שם בית העסק:
קינג ג'ורג' סניף בית העסק:
שירות מגעיל ונרתיק למחשב שבור נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ג' 2/6 הזמנתי טלפונית מחשב אייבורי שהיה זמין בסניף בקינג ג'ורג'. כשבאתי לקחת את המחשב היה תור קצת ארוך והאיש שיושב בשולחן הנפרד הציע לי לקחת את המחשב דרכו. הוא היה ככ לא נחמד (חוץ מההצעה לקצר לי את התור כמובן) ענה בקצרה ובחוסר עניין על השאלות שלי ובכללי ממש לא היה נחמד (כאילו קניתי אצלכם עכשיו ב2000 שקל אז אפשר לנסות טיפה יותר) אז את המחשב ואת הנרתיק כמובן שלא פתחתי שם כי לא נתנו לי הרגשה שאני יכולה לעשות זאת וכשחזרתי הביתה גם ראיתי שהנרתיק שבור ואא לחבר את הרצועה לנשיאה. אני כבר קניתי 3 מחשבים באייבורי בג שאול (שם ממש נחמדים) ואני ממש לא הולכת לקנות או להמליץ למישהו לקנות באייבורי יותר! חבל!! כי השירות הוא מה שמשנה!

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
לאון - מנהל שרות לקוחות שם ותפקיד:
תמונה בעיני פנייתה של הלקוחה לאתר לפני שניסתה לפנות אלינו על מנת לדאוג שתהיה מרוצה . השירות שלנו עובד אונליין, כמו שאני מגיב לתגובה הזו . נשמח לבדוק את הנושא ע"י כך שהלקוחה תפנה אלינו במייל [email protected] או לטלפון של נציג שירות הלקוחות יוסי בטלפון 054-266-4270 תגובה:
הלקוח לא פנתה לשירות הלקוחות בשום שלב. נשמח לבדוק את הנושא ע"י כך שהלקוחה תפנה אלינו במייל[email protected] או לטלפון של נציג שירות הלקוחות יוסי בטלפון 054-266-4270. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה