|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
אגד (Egged) |
שם בית העסק: |
כרטיס מעבר שלא כובד |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.6.15 לרמת שלמה בקו מס' 67 (מס' אוטובוס 47654) ילדי כבן 12 עלה עם חבר ובידם כרטיס מעבר לשני נוסעים (חברו שילם עבורו ברב קו בנסיעה בקו 3 בשעה 19:16) הנהג (מוסלמי) התנכל להם וסרב לכבד את כרטיס המעבר וחייב אותם לשלם שוב למרות שהשעה הייתה 20:05 כילדים לא היה בכוחם להתמודד מולו ונאלצו לשלם שוב ויצאו משם מושפלים מהתנהגות הנהג שבשרירות התעלם מכרטיס המעבר שהראו לו (הכרטיס שמור אצלי)
|
לאתר הנהג ולהעמידו לדין משמעתי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
חיראק שלום, צר לי על אי הנעימות, אנו נזמן את הנהג לבירור בפני מנהלו ונשתדל לעדכנך בהקדם. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|