טלויזיה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
עידכון חבילהaut |
נושא התלונה: |
יום חמישי 18 יוני 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים יצרתי קשר עם הוט ועידכנו לי חבילה חדשה. אמרו שתיגמר ב18/6. התקשרתי ב15/6 לעדכן מסלול חדש,דיברתי עם נציגה שאמרה לי ב18/6 תיגמר החבילה ורק אז נוכל לעדכן, אם אעדכן עכשיו זה יכלל מעכשיו החבילה החדשה (מחיר גבוה יותר). התקשרתי היום שוב (18/6) דיברתי עם בחור בשם עלי ואמר לי שרק ב25/6 תיגמר החבילה ואז אותו דבר, שאתקשר ב25/6 על מנת לעדכן חבילה. כעסתי וביקשתי שינתק אותי ב25/6, אמר לי שלא יכול ושאתקשר באותו יום. ביקשתי מנהל, ולא הסכים לתת לי מנהל, גם לא שיחזור אליי. לא הגיוני שאתקשר שלוש פעמים כדי לעדכן מסלול ולא ניתן לעדכן שלושה ימים לפני כן את המסלול!!!
|
עצבים!! |
סוג הנזק : |
עידכון החבילה מהיום ושלא אצטרך להתקשר שוב (כמו כל חברה נורמלית). |
פתרון נדרש : |
|
|