תיאור הבעיה:
ביום רביעי 10.6 בערב, פניתי באמצעות האתר של אופרן והזמנתי רכב אוטומטי באוסטריה לקבלה בשדה התעופה בוינה.
למחרת בבוקר ב 9 לערך קיבלתי אישור שהזמנתי התקבלה ומחכים לאישור הספק בחו"ל.
מספר שעות לאחר מיכן חזרה אלי הפקידה בנייד, הודיעה לי שאין את הרכב הזה, והציעה לי רכב אוטומטי יקר יותר, הסכמתי בחוסר ברירה. למחרת בבוקר 12.6 שוב ב 9 לערך, חזר אלי פקיד מהמשרד, והודיע שגם את הרכב הזה לא ניתן לספק, הציע רכב יקר יותר, אמרתי לו שאין לי ברירה ושישיג לי כל רכב אפילו ידני. לאחר כשעתיים חזר אלי ואמר שאין להם רכבים בכלל ולא ניתן לספק שום רכב.!!!
לשמחתי יש חברה בשם הרץ שבשתי דקות באתר הזמנתי רכב ללא צורך בכרטיס אשראי ולא בשום אמצעי זיהוי אחר. אכן בוינה חיכה רכב כפי שהזמנתי ללא שום בעיה.
בושה לחברת אופרן על השירות הגרוע שכמעט "תקע" אותי ללא רכב, וצל"ש לחברת הרץ!!!
|