|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
מטרופולין |
שם בית העסק: |
אי עצירה בתחנה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הבוקר עמדתי בתחנה סמינר הקיבוצים ברמת אביב בהמתנה לקו 149. בשעה 07.15 חלף קו 149 ולא עצר. הנהג אותת עם היד שיש מאחוריו קו 282 של דן. אני יודעת שהוא נוסע באותו מסלול. מה קורה עם אלו שלא יודעים וכך מפספסים את הנסיעה. אני מכירה את הנהג הוא קבוע בקו ובשעות הבוקר אם אני לא מאותת ויורדת לכביש הוא עושה טובה שהוא עוצר. לטיפולכם המסור אודה.
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
סיון שירי-רכזת פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
בכדי לבדוק ולטפל בפנייתה של גב' רביד, צריך לציין את כיוון הנסיעה או מספר תחנה בה המתינה.
רכזת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם גב' רביד מספר פעמים, אך ללא הצלחה. |
תגובה: |
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה לצורך ברור כיוון הנסיעה או מספר התחנה. |
פתרון: |
|
|
|