תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
יחס נותן שירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, תלונה על נציג שרות בחברת סלקום: היום הלכתי לסניף סלקום גאולה בירושלים לקבל את הטלפון שלי מתיקון (אותו תיקון שעשיתם לפני חצי שנה אגב) כשנציג שם לא יצר איתי קשר עין, כשאמרתי לו שבאתי לאסוף לקח את החלופי מידי וקם להביא את שלי. כשחזר ישר התחיל להעביר את הסים בין המכשירים ואמר (שוב בלי להסתכל עליי מאיזשהי סיבה) שהטלפון עובד והסוללה דפוקה. תוך כדי שהוא מעביר אני אומרת "רגערגערגע" ומנסה לעצור אותו כדי להבין מה קורה והוא מחזיר לי את המכשיר ואומר "סיימתי לתת לך שירות". אני מנסה להסביר לו שאם הוא לקח לי את החלופי ונתן לי טלפון בלי סוללה אין לי אפשרות להתקדם- אני לא יכולה לצלצל לנציג החברה דרכה אני בהסכם חברה לבדוק את העניין והאם הם מכסים או אפילו להודיע למשפחתי. בקשתי שיתן לי חזרה את החלופי לרגע כדי לעשות אותה שיחה ולברר עם נציג החברה דרכה יש לי את ההסכם אם אני יכולה לרכוש דרכם סוללה (אגב, הוא אפילו לא הציע לי לקנות) אבל הנציג אמר שהוא לא מוכן לשרת אותי כי כבר קבלתי את השירות שלי. בשלב הזה הוא צועק עליי וצוחק עליי בפנים לחלופין. אני מבקשת את שמו- הוא מסרב לתת לי. אחרי מספר נסיונות הוא עונה ששמו "מנדי" ומסרב בכל תוקף לתת את שם משפחתו אך לטענתו אין יותר ממנדי ×! ?חד בסניף גאולה ירושלים. אני מבקשת ממנו שיתן לי לדבר עם המנהל- הוא מסרב. כעבור מספר נסיונות הוא מרים טלפון למנהל ועונה לי שהמנהל יוכל לדבר איתי רק בשעה 15 כלומר שאחכה שעה. אני מבקשת שיעביר לי את השפורפרת הוא מסרב. אני נאלצת להרים את קולי ולקרוא בעצמי למנהל שהועיל ויצא אליי. המנהל, אריאל, היה עוזר ושירותי, אך כל אותה עת מנדי יושב בצד וצוחק עליי בפנים. מעולם לא הרגשתי כה מושפלת. נותן שרות לא יוצר איתי קשר עין, לא מוכן לענות לי על שאלות אלא אומר לי ש"סיימתי לתת לך שירות", צועק עליי, צוחק עליי, לא מוכן לקרוא למנהל. אני מעולם לא הגשתי תלונה עבור כל נציג שהוא אך גם מעולם לא הרגשתי כה מוקטנת ומזולזלת כמו במקרה זה. נותן שרות לא צריך להביא אותי לנקודה שאני בוכה ומרימה את הקול כשרק באתי לאסוף מכשיר מתיקון. הוא לא רק עשה את המינימום של תפקידו הוא הגדיל והתנהג לחומרה כבן אדם. אני מבקשת את תגובתכם הרשמית, התנצלות ופיצוי כלשהו על אופן התנהלות הדברים. לא ברור לי איך אני באה לאסוף מכשיר וזה מתגלגל לכך שצועקים עליי, צוחקים עליי, מסרבים לתת לי שירות ומשפילים אותי. חשוב לי לציין, יש או אין קשר לדברים, אני בחורה חילונית בסניף חרדי והייתה תחושה שמקור העניין נובע מכך. ייתכן ואני שוגה בעניין זה אך זו תחושתי. יש לציין כי הגעתי בלבוש הולם (מכנסיים ארוכ! ים וח! ולצה עם שרוול קצר). אני מחכה לתשובה.

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית פניות הציבור שם ותפקיד:
פניה נענתה מול הפונה באופן מלא. תגובה:
פניה נענתה לשביעות רצונה של הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה