|
|
|
|
|
|
|
|
טלויזיה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
הפרה של הסכם שירות ושינויים שבוצעו במנוי לא להסכמתי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני השבועיים באחד מן הימים לפתע הבחנתי כי הרבה מהתחנות עליהם אני משלם לא מעט כסף יש לציין סגורים לשימוש. התקשרתי למוקד ונאמר לי שאני ביקשתי לסגור את הערוצים האלו, מה שלא היה מעולם. הערוצים היו: ערוץ האח הגדול, ערוצי הפרימיום של הספורט ערוצי ילדים מסויימים , ערוצי סרטים ועוד.
לאחר שיחה ארוכה עם נציג שירות שהבהרתי כי לא אני ביקשתי את השינויים הנ"ל הבנו שמדובר באיזו טעות של הוט ונאמר לי השירותים עליהם אני משלם ו הערוצים מהמסלול שלי יחזרו אלי במלואם . כמובן שגם זה לקח בערך שלוש שעות (לצרות שבהתחלה הנציג אמר שזה יקח שלושה ימים). כעת שבועיים אחרי כל הזמן ערוצים ממשיכים להיחסם לי באופן אקראי ונמאס לי. זה לא החוזה עליו חתמתי בעפ עם הנציג שסגרתי את המסלול ולא יתכן שכתוצאה מטעויות של החברה אני אשלם על שירות שאני לא מקבל !
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי והחזרת ההסכם למה שהיה בטרם בוצע השינוי בהקדם . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו |
שם ותפקיד: |
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו |
תגובה: |
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו |
פתרון: |
|
|
|