|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
ניופאן |
שם בית העסק: |
המשך תלונה מס'110514 |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קיבלתי את המכשיר מג'ימיקס אתמול 13/7, אני לא הייתי בבית הביא אותו שליח.פתחתי את הקופסא, המכשיר היה הפוך ללא הגנת הקלקר, המכסה שלו שבור.יש לציין שאני מסרתי מכשיר חדש לגמרי.שלחתי אל ניופאן פקס והתקשרתי,ללא תגובה מצידם.עוגמת הנפש גדולה מאד ואני לא יודעת מה לעשות. המכשיר עלה לי הרבה מאד כסף והמחיר הנפשי שאני משלמת אף הוא גדול מאד
|
כסף וזמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מיום 26715 סוכם עמה כי המוצר שרכשה יוחלף על ידי החנות למוצר אחר, בשווי עסקה זו.
|
תגובה: |
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוחה מיום 26715 סוכם עמה כי המוצר שרכשה יוחלף על ידי החנות למוצר אחר, בשווי עסקה זו.
|
פתרון: |
|
|
|