תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
לא הגיע האוטובוס שהוא גם האחרון . נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני עובד בקרית עתידים רמת החייל. גר בהוד השרון ונוסע בקו 259 של מטרופולין.ביום 14/7/15 הייתי בתחנה בשעה 17:22 דקות האוטובוס שזה גם האחרון אמור לצאת בשעה 17:30 . האוטובוס לא הגיע בכל אופן לא יצא מהתחנה הראשונה שאני כל יום עולה ממנה. עקב זאת נאלצתי לעבור מסע של שעתיים שלמות ולהחליף אוטבוס בדרך כדי להגיע הביתה ובנוסף לזאת לדחות פגישה עקב זאת. לצערי לא ניתן להבין את הקלות שהנהגים נוהגים בזלזול כזה בנוסעים וזאת שהם יודעים שזהו האוטובוס האחרון. יש למצות את הדין עם הנהג.
בזבוז זמן, ביטול פגישה סוג הנזק :
להעמיד את הנהג לדין משמעתי ,להסביר לו את חשיבות הסובלנות והסבלנות בעבודה עם אנשים. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
רכזת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם מר סימנטוב, אך ללא הצלחה. עם קבלת פנייתו הנושא הועבר לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול לשם איתור הנהג. הנהג אשר ביצע את הנסיעה אותר ופרטיו ופרטי התלונה הועברו לידיעתו ולטיפולו של מנהל האשכול על מנת למנוע הישנות המקרה. תגובה:
העברת הפנייה למחלקת התפעול לשם איתור הנהג וטיפול בנושא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה