תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הדרום איזור:
טרקלין חשמל שם בית העסק:
הנביאים 25 ת.ד 4321 חיפה כתובת:
ביג קרית גת סניף בית העסק:
תנור גס משולב סאוטר נושא התלונה:
בן אקן אלגריה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏17 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פסח רכשנו תנור משולב סאוטר מטרקלין חשמח לפני חג הפסח ביומיים הגיע טכנאי מטעם החברה על מנת להתקין ולפתוח את הגז .
במהלך הבישולים לחג הגז הלהבה הגדולה מביניהם הפסיקה לעבוד תוך כדי בישול חשבתי לתומי שזה חד פעמי הדלקתי שוב ושוב זה קרה .בעודי מתעסקת עם הגז הפעלתי את תנור והוא לא נידלק וכך פניתי לחברה הם שלחו טכנאי והוא אמר שיש בעייה בתנור וצריך לפתוח את התנור החדש על מנת לתקן אני אמרתי שזה לא הוגן זה תנור חדש למה צריך לתקן ?ביקשתי להחליף לאלתר הם שיכנעו אותי לתיקון את התנור הוא תיקן אותו היה קצר והבעייה של הגז לא ניפתרה הם הגיעו פעם נוספות עשו הגבהה שלא התאימה ופעם שלישית הטכנאי ביקש לראות את הסירים ממש קירקס והבעייה לא ניפתרה.
אמא שלי אישה מבוגרת שרגילה בישולים לאורך כל חייה בבעיה כזו בגז חדש לא ניתקלנו זה מסוכן שהגז כבה כך יכול להיות דליפה ואימי מבוגרת ולא תתיחס.אמא שלי כל היום בחרדות כשהיא מבשלת ממש חתול בשק .
פנינו גם לחנות לטרקלין חשמל והם טוענים שזו בעייה נפוצה של הדגם הזה כשקניתי את הגז לא ציינו שיש צו בעייה כזו אחרת מי קונה סוג ב.
קנייה של מוצר סוג ב סוג הנזק :
החלפה לדגם אחר היות והם טוענים שזה "הבעייה " של הדגם הנוכחי רק שבשעת הקנייה הם "שכחו לציין זאת " פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אבוקרט שולה מנהלת שרות לקוחות טרקלין חשמל שם ותפקיד:
הנושא נמצא בבדיקה מול היבואן הם אמורים ליצור קשר עם הלקוח לאחר הבדיקה וקבלת הממצאים . תגובה:
תשובת היבואן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה