תלונות אופיר טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור הצפון איזור:
אופיר טורס שם בית העסק:
הטעיה במסירת מידע נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.7.15 הזמנתי חופשה בבודפסט ל-22.9.15 לאחר שאישרתי את ההזמנה התקשרה אלי נציגה של אופיר טורס ומסרה לי כי שכחה לומר לי כי עלי לשלם על כל מזוודה 70$ ועבור 2 אנשים 140$ . כשאמרתי שהדבר אינו מקובל עלי ואני מבקשת לבטל את ההזמנה החלה מסכת של "איומים" העבירו אותי לשירות לקוחות המתנה של יותר משעה עד שהשיחה נותקה . נאמר לי כי עלי לשלם שמי ביטול למרות שהמלון טרם אושר והבקשה לביטול נמסרה כשעתיים אחרי ביצוע ההזמנה וכ-60 יום לפני היציאה . נדרשת החברה לבטל את ההזמנה ללא עלויות עקב הטעיה של הלקוח . ראוי לציין כי גם העברות לא קיימות .
בזבוז זמן סוג הנזק :
ביטול העיסקה מידית וללא כל עלויות או קנסות פתרון נדרש :

אופיר טורס שירות לקוחות

, תגובה:
אורי גל, מנהל שימור לקוחות שם ותפקיד:
ראוי לציין כי בתגובה לטענותיה של גב' שלו, אין זה נכון כי מישהו מטעמנו איים על הלקוחה, אך נכון הדבר כי פקידת ההזמנות כי לא הבחינה בתחילה כי מחיר החבילה אינו כולל מזוודות. על כך התנצלנו בפני גב' שלו, ואף מצאנו לנכון לזכות את ההזמנה ללא כל חיוב, מה שכבר נעשה עוד לפני שהגיעה פניה זאת אלינו. תגובה:
גב' שלו זוכתה כבקשתה באופן מלא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה