תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ניופאן שם בית העסק:
לא מוכנים לתקן בחינם מכונת כביסה -למרות שיש לי אחריות מורחבת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/10/2013 רכשתי מכונת כביסה חדשה מחברת ניופאן בסכום של 1400 שח
לאחר מספר ימים פנו אליי מחברת ניו פאן לגבי האחריות ושאלו אותי אם אני מעונין באחריות מורחבת בתשלום נוסף של 200 שח - במקום שנה (כמו שקיבלתי ) ל-4 שנים ,(התנאי הינו שאם אני מזמין טכנאי אזי אני משלם 200 שח רק בעבור הגעת הטכנאי ) וכמובן שהנזק לא נעשה במכוון על ידי .הסמכתי לדיל , הנ"ל , ושילמתי כמו שהם ביקשו את הסכום דרך הויזה.

היום בתאריך 26/07/2015 לאחר ששמעתי רעש משונה מהמכונה , התקשרתי לחברת ניופאן , לשם הזמנת טכנאי
הפקידה הסבירה לי שעלות 200 שח , וכן לא כולל חלקים מגומי שבמידה והטכנאי יצטרך להתקין , וכן ניסתה מייד למכור לי שאני צריך לקנות רשת למכונה ועוד ציוד שהינו הכרחי ,שכנראה בגלל זה המכונה התקלקלה
הסברתי לפקידה שיש לי אחריות מורחבת (והמכונה שמורה היטב ויש כרגע רעש ומבקש שטכנאי יגיע ויתקן זאת וזהו!)
הפקידה אומרת שהיא לא רואה את הפרטים שלי , עלי להמציא ניירת שיגיע הטכנאי לשם הוכחת האחריות . ושניסיתי להסביר לה(בנעום ובניחותא) שזה לא בסדר שאין להם מערכת מידע שבה הם אמורים לראות ששילמתי בעבור אחריות מורחבת(ולמה עכשיו אני צריך לפשפש בכל הניירת שלי כדי להוכיח דבר שנעשה לפני כשנתיים ) , ניתקה בפרצוף את הטלפון
התקשרתי שוב לניופאן , ענתה נציגה אחרת בשם שירן והיא אמרה לי שבעבר חברת שירות פלוס רכשו את המותג של ניופאן בעבור מכונות כביסה והם אלו שרכשו וכן שגם היא לא רואה את המידע לגבי משום שהם קיבלו את המרכז ללא מערכת המידע בעבור הלקוחות
היא ביקשה שאשלח אלייה את הניירת שקיימת באמתחתי למייל
העברתי ויצרתי קשר שוב על פי הנחייתה
בשיחה ענתה נציגה אחרת שבדקה , ואמרה שהמסמכים ששלחתי חסר בהם מידע
כלומר מה שקיבלתי בעת הרכישה היה תעדת משלוח עם כל הפרטים של הנ"ל , וכן תעודת אחריות ללא מילוי של חברת ניו פאן עם מדבקה וברקוד
זה מה שקיבלתי ולא ראיתי את העתיד .
מה שכן הרכישה כולה וכן האחריות המורחבת נעשו דרך הויזה ,כך שקיים אסמתכא ברורה לגבי הקניין !!!
בשיחה הפקידה הפנתה אותי לחברת שירות פלוס (שאין לי מושג מי הם בכלל ) אני רכשתי והתנהלתי רק דרך חברת ניופאן בשעת הקנייה
ואמרה שאם הם לא יעזרו אז לחזור אליהם והם ינסו למצוא פתרון ,אבל לא מבטיחה כלום
מבקש את עזרתכם ,בבקשה !
למה אני בתור לקוח צריך לאכול את התבשיל שחברה אחת (שירות פלוס)כשלה תחת המותג של ניופאן וכעת חברה חדשה רכשה את הזיכיון ולא מוכנה לתקן מוצרים שהחברה הקודמת (שירות פלוס)גבתה את התשלום וכעת כבר אל מספקת את השירות .
יש לציין שהמכונה שמורה היטב ואפילו ניתן לומר כמו חדשה
כנראה שאחד המיסבים שם נשחק וצריך להחליפו מהרעש שנשמע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון המכונה פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו. מכונת הכביסה טופלה היום על ידי טכנאי של חברתנו, ומתוקף תעודת האחריות שברשותו, לפיה נגבה סך של 199 ש"ח עבור ביקור הטכנאי. תגובה:
אני מתנצלת על חוסר הנוחות שנגרמה ללקוח, כפי שמתוארת בפנייתו. מכונת הכביסה טופלה היום על ידי טכנאי של חברתנו, ומתוקף תעודת האחריות שברשותו, לפיה נגבה סך של 199 ש"ח עבור ביקור הטכנאי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה