תלונות גלי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה גלישעות פתיחה גלי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השרון איזור:
גלי שם בית העסק:
קניון לב חדרה כתובת:
קניון לב חדרה סניף בית העסק:
סנדלים חדשות שמוציאות צבע על הרגל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני רוצה לשתף אתכם בחווית קניה בגלי: רכשתי לבנותיי סנדלים לפני כחודש וחצי כאשר רק לאחרונה הן נועלות את הסנדלים יום יום לגן, לאחרונה הבחנתי כי הנעל מורידה צבע על הרגל ויש קושי להסיר את הצבע , פניתי לחנות גלי בחדרה ומנהלת הסניף נפנפה אותי בתשובה נשלח למעבדה לבדיקה והיא לא הסכימה להחליף את הנעל למאות תמונות שהצגתי בפניה ולעובדה כי אין לי סנדל נוסף לילדה וזה יאלץ אותי לרכוש סנדל נוסף. היא הפנתה אותי לשירות לקוחות שלא עונה כבר יומיים ולא חוזר להודעות מצרפת תמונה של הרגל של הילדה לפני שאתם רוכשים כדי שתדעו שיש למי לפנות ובגלי אין!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

גלי שירות לקוחות

, תגובה:
שיר שירות לקוחות שם ותפקיד:
נציין כי שביעות רצונם של לקוחותינו הן מחווית השירות והן מרכישת מוצרים המיוצרים ואו המשווקים על ידינו, חשובה לנו עד מאד. לכן, אנו דואגים שאלה יעברו סדרה ארוכה של בדיקות קפדניות טרם הפצתם לחנויות. מטבע הדברים, לאור היקף פעילותה הנרחב של החברה, הרי שלצד הלקוחות המרוצים, קיימים מפעם לפעם מספר לקוחות בודדים הפונים בתלונות שונות בקשר לשירות ואו למוצרים שסופקו להם. החברה מספקת מענה לכל פנייה, מתוך ראייה כוללת שבסופו של יום כל לקוח הינו בראש ובראשונה לקוח אשר החברה מעדיפה, ככל שהדבר ניתן, להגיע עמו לפתרון לשביעות רצונו וזאת, אף אם הלקוח בפועל אינו תמיד 'צודק'. מבלי שיהיה בכך כדי להודות בטענה כלשהי, החלטנו לאשר החלפתו של זוג הסנדלים. תגובה:
החלפת הפריט. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה