תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
תלונה על נהג שהתנהג בצורה מבישה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
עליתי לאוטבוס עם טלפון ביד - הנהג סגר עלי את הדלת ונסע - בהשאירו אחריו נוסעים רבים בתחנה, לשאלתי אמר- אל תדברי בטלפון כשאת עולה...
כשבקשתי את הפרטים שלו - אמר לי - אין לי פרטים.... במשך כמה פעמים! שאלתי לשמו וענה - אין לי שם !
כשנכנסתי אמרה לי נוסעת נוספת שמהתחנה הראשונ במשך 4 תחנות הנהג עצמו דיבר בפלאפון!!!
עליתי על האוטובוס קו 59 בנווה יעקב - קמניץ - בתחנה רחוב זוין בשעה 12:20 מספר האוטובוס (שאגב- לא הופיע בשום מקום נדרש בתוך האוטובוס) 8738201,
מחכה לתגובתכם!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
זה נהג שיש עליו הרבה תלונות - שימו לב!!! פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
בת שבע שלום, צר לי על המתואר בתלונתך ואנו כמובן נדאג להעביר את פרטי הנהג לממונה עליו והוא יזומן לבירור משמעתי. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה