תיאור הבעיה:
אני רכשתי במחסני חשמל בתל חנן מסך מחשב סמסונג ב11/06/15. לאחר שבועיים המסך לא נדלק, למרות שמסך אחר כן. אז הבעיה היא במסך. נסעתי למחסנו חשמל, אמרו לי הם לא מטפלים בזה וצריך לפנות למוטורולה. פניתי למוטורולה - גם לא מתקנים דגם הזה. פניתי לסמסונג עצמו, פתחו קריאה בי.א. מיכון בנשר. נסעתי למעבדה הזאת - גם לא מתקנים דגם הזה. בי.א. מיכון נתנו לי מספר נייד של סוכן. שוחחתי איתו, הוא אמר לנסוע לסניף מחסני חשמל ולתת להם. הגעתי לסניף, הם לא הבינו למה באתי. אמרתי שדיברתי עם הסוכן ושהוא אמר להביא לכהם את המסך. "לא, אנחנו לא מטפלים בזה". אז התקשרתי לידם לסוכן, הוא דיבר עם מנהל ובסופו של דבר השאירו את המסך אצלהם ואמרו שישלו לתיקון ושזה יקח חודש ימים. וכל ההתרוצצות הזאת נמשכה כמה שעבועות. עד שמעבדה אחד מודיעה שלא מתקנים, סע, תקח. עש שמעבדה שניה מודיעה שלא מתקנים, סע, תקח. סע לסניף, תתעצבן שם. די כבר. אין כוח.
אז איזה מין שרות החנות נותנת אם אני צריכה להתרוצץ בין המעבדות בעצמי. שתבינו כל ה"סידורים" האלו נעשו אחרי יום עבודה וגם לקחתי חופשים ע"מ להגיע לשתי מעבדות כי הם עובדים אותם שעות שאני עובדת, ובנוסף יש לי תינוקת בבית שאיתה יושבת מטפלת, אז גם לה שילמתי שעות נוספות + דלק שביזבזתי ל"סידורים" האלו. וגם האדישות של אנשי מכירות, החוסר אכפתיות, החוצפה שהם מדברים איתך ועוד מעיזים להרים קול. פשוט גועל נפש.
אני שילמתי מחיר מלא על המסך חדש, לכן אני לא מעוניינת לקבל מסך מתוקן ועוד לסבול השפלה וכעס ועצבים. כבר הגיע חודש אוגוסט ואין לי מסך.
|