תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
היחס לתושבים וותיקים באגד ירושלים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
באוטובוסים של אגד ירושלים יש פתקים "בפני שיבה תקום " ולצד אלו יש מודעות שכל אחד יכול לשבת היכן שירצה ואסור להעיר על כך ובכן ברור שזה מנטרל את המודעה הראשונה וכתוצאה אני - אזרח ית וותיקה - מוצאת צעירים יושבים ומסרבים לפנות מקום למבוגרים והנהג מסרב להתערב
ואז אני ושכמותי עומדים והצעירים יושבים !!! צריך למצוא פיתרון המניח את הדעת ויפה שעה אחת קודם
עוגמת נפש סוג הנזק :
שינוי כל ההוראות הסותרות הללו פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
המודעות הקובעות כי כל אחד יכול לשבת היכן שהוא רוצה הודבקו בעקבות הוראת הבג"צ, עקב תביעה שהייתה נגד "אגד" בנושא "קווי המהדרין". בג"צ קבע כי חל איסור להורות לנוסע או נוסעת היכן לשבת או לאסור על נוסע או נוסעת לשבת במקום מסוים וחייב אותנו להדביק מודעות המורות על כך. השלט "בפני שיבה תקום" הוא שלט ותיק שהודבק כדי לעורר את הצעירים לקום בפני מבוגרים אך לצערנו, הוא לא שלט המחייב מבחינה חוקית אלא רק מבחינה מוסרית. תגובה:
התופעה שהנך מצביעה עליה נכונה אך לצערנו אין אנו יכולים לפתור אותה שכן מדובר בנושא של חינוך לקוי של הצעירים בימינו ו"אגד" אינה אחראית על החינוך במדינה. אילו היה הדבר תלוי בנו, היינו שמחים לאפשר לנהגים לחייב צעירים לקום מפני מבוגרים אבל כאמור, בג"צ אסר זאת וקבע כי חל עלינו איסור להורות לאנשים היכן לשבת. לפיכך, הנהג יכול לכל היותר לבקש בנימוס מאותו צעיר לקום בפני מבוגר אך אינו יכול לחייב אותו בכך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה