|
|
|
|
|
|
|
|
תכשיטים |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
גראס |
שם בית העסק: |
אספקת מוצר פגום ואי טיפול באיסופו וביטול העסקה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מוצר נקנה באינטרנט וסופק לאחר כשלושה שבועות לאחר פנייה מיוזמתי בנושא תיאום מקום קבלת המוצר. לאחר קבלת המוצר פניתי לחברה במייל בצירוף תמונת המוצר הפגום. לאחר מספר דקות חזרה אליי בחורה בשם יפית שאישרה המיידית את ביטול העסקה. עבר שבוע החברה מתנערת מאיסוף המוצר וביטול מיידי של העסקה.
|
|
|
|
|
|
|
גראס שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|