אלינור גולן, נציגת קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
מר שמרלינג הנכבד,
תודה על פנייתך למשרדנו באשר לסבב טיסותיכם עמנו לפראג מחודש נובמבר. ראשית, אבקש התנצל על עיכוב במענה.
הצטערנו ללמוד על אכזבתך בהתייחס לשינויי ההושבה שחלו, כפי שתיארת.
בימים האחרונים נחתם הסכם אשר הביא לסיומו את סכסוך העבודה הממושך. עד לחתימת ההסכם, חלו שינויים רבים אותם לא יכולנו לצפות בלוח הטיסות ואנו מצרים על כל אי נוחות שנגרמה ללקוחותינו.
כיום, לאחר החתימה על ההסכם אנו פועלים ללא לאות על מנת להשיב את הטיסות לפעילות סדירה
בעקבות החלפת ציוד הטיסה, שהיה בעל תצורה שונה, התבצעה הושבה אוטומטית מחודשת של הנוסעים ע"י המערכת. במקרים אלו כיוון שמדובר במערכת ממוחשבת ובתצורת מטוס שונה, לעיתים נוצרת סטייה מסוימת בהושבה מן ההושבה המקורית.
החזר כספי בגין בחירת המושבים לטיסת החזרה, בוצע לכרטיס האשראי ישירות.
מאחר ובטיסת ההלוך לבסוף ישבתם במושבים מועדפים, מקרה זה אינו מזכה בהחזר.
יחד עם האמור, בהביננו את מורת הרוח ומטעמי יחסי לקוחות, נזכה חשבונך בנוסע המתמיד ב-50 נקודות, התקפות ל-3 שנים.
אנו מודים לך על בחירתך בנו ומקווים כי טיסותיכם הבאות עמנו תהיינה נוחות ונעימות.
בברכה,
אלינור גולן
קשרי לקוחות אל על
|
תגובה: |
לנוסע בוצע החזר כספי וניתן פיצוי |
פתרון: |
|
|