|
|
|
|
|
|
|
|
אינטרנט |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
P1000 |
שם בית העסק: |
אלחנן אברהם |
סניף בית העסק: |
מוצר שלא סופק |
נושא התלונה: |
יום שני 28 נובמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני יותר משבועיים רכשתי מסך 50 אינץ של מולר. לאחר שבוע הגיע אלי מסך לא מה שהזמנתי. ולכן פניתי ל p1000 והם התחילו להעביר אותי מסע בין ספקים. ולאחר שבוע הם החליטו להחליף לי את המוצר. היום בבוקר 6.30 בבוקר הגיע אלי משלוח אחר הוא החליט שהוא לא מחליף לי את המוצר ולא ברור לי למה. אין עם מי לדבר
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|