|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
נתיב אקספרס |
שם בית העסק: |
אי עצירת נהג בתחנה |
נושא התלונה: |
שריקי טויזר שושנה |
שם/כינוי: |
יום שלישי 18 אוקטובר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נהג אוטובוס בקו 12 מכרמיאל למעלות חלף על התחנה ללא עצירה ואיסוף נוסעים... לאחר שיחות לא נעימות עם מוקדנים בנתיב אקספרס לקחתי מונית מיוחדת שעלותה 120 ש"... החברה לא מוכנה להחזיר לי את כספי למרות שהנהג הודה שלא עצר בתחנה... יש לציין שהאוטובוס הבא היה שעתיים אחרי הארוע.... נא טיפולכם בנושא בדחיפות... מודה מראש על הטיפול
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
נתיב אקספרס שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|