תלונות נתיב אקספרס

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה נתיב אקספרסשעות פתיחה נתיב אקספרס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הצפון איזור:
נתיב אקספרס שם בית העסק:
אי עצירת נהג בתחנה נושא התלונה:
שריקי טויזר שושנה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נהג אוטובוס בקו 12 מכרמיאל למעלות חלף על התחנה ללא עצירה ואיסוף נוסעים... לאחר שיחות לא נעימות עם מוקדנים בנתיב אקספרס לקחתי מונית מיוחדת שעלותה 120 ש"... החברה לא מוכנה להחזיר לי את כספי למרות שהנהג הודה שלא עצר בתחנה... יש לציין שהאוטובוס הבא היה שעתיים אחרי הארוע.... נא טיפולכם בנושא בדחיפות... מודה מראש על הטיפול
כספי סוג הנזק :

נתיב אקספרס שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה