תלונות סופר גז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מגזר:
אזור השרון איזור:
סופר גז שם בית העסק:
בן גוריון 20 הרצליה כתובת:
הרצליה סניף בית העסק:
נקבעה קריאה לטכנאי שלא הגיע והתעלמות מפניה חוזרת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏דצמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום א' נגמר הגז בבלון וכאשר הבת שלי החליפה בין הבלונים אירעה דליפת גז. הסתבר שצינורית הנחושת בין הבלון לצנרת הביתית קרועה.
היא סגרה את הברז והתקשרה לסוכנות למיר הפצת גז בע"מ בהרצליה. לא הייתה תשובה והועברה למוקד חירום חיצוני. מכיוון שלא הייתה דליפה, אמרו שיעבירו קריאה לסוכנות למחרת בבוקר.
ביום ב' נקבע טכנאי בין השעות 13:00 - 16:00
בשעה 14:00 ביתי התקשרה שוב לסוכנות ושוב הועברה למוקד חיצוני . אמרו שיחזרו אליה. עד השעה 18:17 אף אחד לא הגיע ולא חזרו אליה בטלפון.
אין לה גז מאתמול .נשארה בבית לחכות לטכנאי ומחר , אף אחד לא יהיה בבית ושוב יעבור עוד יום ללא גז.
עליי לציין שיש לה ילדה בת 5
זאת התעלמות מצרכן שלא יכול לפתור את הבעיה בפניה לחברה אחרת.
חוצפה ממדרגה ראשונה, מה עוד שאין לדעת מה קורה ואולי יש דליפה קטנה....ממש התעלמות ...
בזבוז זמן סוג הנזק :

סופר גז שירות לקוחות

, תגובה:
הילה בר יוחאי - אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, סופרגז פועלת בהתאם לכל הוראות החוק. לאחר בדיקה עלה כי אכן נשלח טכנאי באותו יום בו פנתה הלקוחה באשר לחשש לדליפה. במעמד זה סגר את המיכלים וניטרל את החשש לדליפה. לאחר מכאן בתיאום מול הלקוחה, נשלח טכנאי אשר תיקן את הליקויים. תגובה:
טכנאי הגיע כנדרש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה