|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
נטוצי |
שם בית העסק: |
חיפה |
כתובת: |
חיפה מרכז הקונגרסים |
סניף בית העסק: |
שירות לקוחות גרוע ביותר!!! |
נושא התלונה: |
יום שני 12 דצמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו ספה פינתית מעור לפני 3 שנים. לפני כשבועיים נשברה רגל + שילדה. התקשרנו למחרת לחנות ממנה רכשנו את הספה והם העבירו את הפניה לשירות לקוחות. ביום ראשון ה- 4/12 התקשרו אלי משירות לקוחות, ולאחר תיאור התקלה, נאמר לי כי עלי לשלם 350 ש"ח עבור הובלה לתיקון המוצר וכי יצרו אתי קשר לתיאום ההובלה. מאז ועד היום איש לא יצר קשר!! היום ניסיתי להתקשר 3 פעמים לשירות הלקוחות ולאחר המתנה של כ- 5 דקות בכל פעם, השירות מגיע למענה קולי. הספה מונחת כבר שבועיים ומחכה לשירות. זהו אינו השירות המצופה מחברת יוקרה!!! גם שירות הלקוחות באינטרנט אינו זמין!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
להגיע בדחיפות לקחת את הספה לתיקון + פיצוי!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
נטוצי שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|