תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השרון איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
1977 סניף בית העסק:
שירות טכני גרוע לתקלות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת YES בושה וחרפה!!
אנו לקוחות מעל 10 שנים אתכם 6 ממירים מקליטים ,תשלום חודשי מעל 400 ₪.
יום שישי בערב אף טלוויזיה אין שידורים(שקופית 30).
עונה לי נציגה חסרת אמפתיה ורגישות שמנסה לעשות איתי כל מיני פעולות ללא הצלחה
לבסוף אומרת" תתקשר ביום ראשון בבוקר נתאם לך טכנאי"
דרשתי היום טכנאי מכיוון שאבא שלי בבית נכה צה"ל סיעודי וכל חייו זה מול הטלוויזיה.
לטענתה אין לה אפשרות וגם לא יכולה לתאם לי בכלל או לזמן תור.
ביקשתי מנהל והתעקשתי סירבה לתת לי מנהל..."המנהל שלי בבית חולים" "מנהל לא מדבר עם לקוחות" .
אמרתי שאני לא יורד מהקו עד שאקבל מענה או מנהל "אין בעיה תישאר על הקו "
וככה נשארתי 35 דקות על הקו שברקע אני שומע את קולות הנציגים במענה ואת נשימותיה של הנציגה.
אחרי 35 דקות חזרה אלי" עוד מעט יחזור אלייך מישהו"
שאלתי מי זה מישהו? מה התפקיד שלו?
"אין לי מושג מי אבל יחזרו אלייך" קולטים איזו חוצפה העיקר לנפנף אותי מהקו?
תוך כדי שאני איתה בקו בזק של הבית הנייד שלי מצלצל עניתי ,נציג מYES.
שאלתי למה אתה מחייג ביקשתי מנהל?
חזר על אותם תשובות אטומות שאין מנהלים ואין טכנאים ושאני אצור קשר בראשון.
בינתיים הנציגה ניתקה את השיחה והוא בצורה בוטה הוריד אותי מהקו.
תגידו לי עם זוהי חברה שמכבדת את עצמה?
למה יש מוקד שעובד בשבת למענה אם אין לכם יכולת לעזור ולפתור תקלה?
אנחנו אמורים לשבת כל השבת ללא טלוויזיה?
פשוט בושה וחרפה ,ביזיון ,שירות גרוע ,אטימות, חוסר התחשבות ואמפתיה.
במקום להשקיע מיליונים על פרסומות אולי תכבדו את הלקוחות שלכם במינימום שיקבלו מענה לתקלות שלהם ביחוד עוד בערב שבת.

עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב, אני מודה לך על פנייתך . לאור פנייתו של הלקוח ביום 2.1.2016 נערכה שיחה טלפונית עם אימו ותואמה הגעת טכנאי ליום 3.1.2016 בין השעות 800-1000 . בברכה yes תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה