|
|
|
|
|
|
|
|
טלויזיה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
שימוש באמצעי תשלום ללא אישור+מנהל לא חזר לפי התחייבות של 24 שעות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 29 דצמבר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-22.12 הצטרפתי לשירותי טריפל למנוי קיים.
עד ה-22.12 היה הסכם לשירותי הטלוויזיה בלבד.
לאחר הוספת השירותים לא עודכנתי שהחיובים של האינטרנט + טלפון יחוייבו בכרטיס אחר ולא באותו כרטיס אשראי שמשלם את הטלוויזיה. האם הוט יכולים להשתמש בכרטיסים קודמים שמופיעים במערכת ללא אישורי לעסקה חדשה שבוצעה?
ברצוני לציין כי קיבלתי מייל מהוט שיש בעיית תשלום בכרטיס האשראי, יצרתי קשר במיידית להסדרת העניין. בשיחה מולם התברר שהם חייבו כרטיס ישן שבוטל שנמצא אצלם במערכת משכבר הימים.
אישרתי שהם יכולים לחייב את הכרטיס שמופיע במערכת ושאלתי מדוע מלכתחילה הם ניסו לחייב כרטיס אשראי ללא אישורי? האם מדובר בתהליך תקין?
עודכנתי שיש בעייה כלשהי במערכת הוט ולכן לא ניתן היה לצרף את חיוב האינטרנט+טלפון לכרטיס הקיים וביקשתי שמנהל יחזור אליי בדחיפות להסדרת העניין.
במקום שמנהל יחזור אליי- נותקתי משרותי האינטרנט והטלפון ועד כה לא קיבלתי טלפון ממנהל למרות שלא עמדו בהסכם שמנהל יחזור עד 24 שעות.
ברצוני להדגיש שאני מנויה בהוט משנת 2005 וממש עצוב שזה מנגנון שימור הלקוחות שמתבצע בחברה שלהם.
מעוניינת להמשיך בהליכים משפטיים על התנהלותם שאינה הולמת בעליל.
|
עלבון, זלזול |
סוג הנזק : |
תביעה- מעוניינת להמשיך בהליכים משפטיים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
hot |
שם ותפקיד: |
hot |
תגובה: |
hot |
פתרון: |
|
|
|