תלונות עצמלה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
עצמלה שם בית העסק:
בילו סנטר סניף בית העסק:
התקנה של ידיות ארון לא נכונות וחודש וחצי בשיחות עם שירות לקוחות והטעות לא תוקנה נושא התלונה:
‏שבת ‏05 ‏נובמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת נובמבר הזמנו ארון ילדים. לאחר כשבועיים הגיע המרכיב אלינו והרכיב את הארון. ידיות הארון שהגיעו היו בצבע לא תואם להזמנה שלנו והמרכיב אמר לנו לפנות לשירות לקוחות. מכאן התחיל הקושי הגדול. בפנייתי הראשונה נאמר לי כי יגיעו אליי תוך 14 ימי עסקים הידיות הנכונות עם מתקין (זאת לאחר שהציעו 3 אפשרויות: מתקין שיגיע, משלוח בדואר או משלוח לסניף). לא יצרו איתי קשר לתיאום ולאחר כשבוע וחצי התקשרתי שוב לשירות הלקוחות. הם ציינו שהמחסן היה אמור לחזור אליי ואמרו שיבדקו איתו. אני שאלתי אותם אם אגיע לסניף זה יהיה מהיר יותר? ואמרו שאפשר לשלוח לסניף, על כן ביקשתי שישלחו את הידיות לסניף בילו סנטר. נאמר לי כי ברגע שזה יגיע לסניף יצרו עמי קשר. שוב, כשבוע וחצי-שבועיים לא יצרו עמי קשר ואני התקשרתי כבר כעוסה מאוד. אמרו ששוב ישוחחו עם המחסן ויחזרו אליי. חזרו אליי באותו היום ואמרו ש99% שזה מחר יהיה בסניף. ביקשתי מהנציגה לעקוב אחרי זה ולהודיע לי גם אם זה לא יהיה במחסן. יום למחרת התקשרו מהסניף ואמרו שהידיות אצלם. אתמול (28.12.16) הגעתי לסניף וגיליתי שהביאו לסניף משהו שבכלל לא מכיר את הידיות שצריכים לספק לי. שוב טלפון לשירות לקוחות, הפעם כעוסה מאוד ומבקשת לשוחח עם מנהל. הם בתגובה אמרו שיעבירו את התלונה שלי ומקסימום מחר בבוקר יחזרו אליי. כמובן שלא חזרו אליי עד כה ובשיחה נוספת עם שירות לקוחות אין להם תשובות בשבילי.
בזבוז זמן סוג הנזק :
הבאת ידיות נכונות ופיצוי על הטרטור שגרמו לי פתרון נדרש :

עצמלה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה