|
|
|
|
|
|
|
|
ממשלה ומוסדות ציבור |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
רשות הדואר |
שם בית העסק: |
החלפת מספרי מעקב ממוצרים מחו"ל |
נושא התלונה: |
יום שני 02 ינואר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פריטים המגיעים מחו"ל עם מספר מעקב בדואר רשום לא ניתן לעקוב אחריהם כיוון שבדואר מחליפים מספר ואז לא ניתן לדעת איכן המוצר נמצא או מתי מגיע. המוצר במידה ומגיע הוא עם מספר מעקב אחר.
|
זמן מבוזבז |
סוג הנזק : |
לא לשנות מספרים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
רשות הדואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
שבי שטרית, פניות ציבור דואר ישראל |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתך.
איתור פריטים מתבצע בדרך כלל לפי מספר מעקב הניתן לשולח במדינת המוצא, אך ישנם פריטים המקבלים מספר מעקב ישראלי.
על מנת שנוכל לטפל בפנייתך, יש לציין מספר מעקב תקין מהספק באתר הסחר המקוון המתחיל ומסתיים בשתי אותיות באנגלית.
לשירותך בכל עת,
שבי שטרית
עוזרת בכירה, שירות לקוחות דואר ישראל
דוא"ל [email protected] |
תגובה: |
|
פתרון: |
|
|
|