תלונות מנורה מבטחים ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות ביטוח מגזר:
אזור ירושלים איזור:
מנורה מבטחים ביטוח שם בית העסק:
זלזול בלקוחות ואי הפקדה בזמן שהובטח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.12.16 העברתי 2 בקשות לפידיון כספים דרך אתר האינטרנט של מנורה מבטחים. אחת לפידיון כספי פיצויים ואחת לפידיון חלק מכספי התגמולים. בתאריך 20.12.16 קיבלתי מייל שמאשר את קבלת הבקשה.
לאחר כמה ימים התקשרתי ונאמר לי שזה בבדיקה. בתאריך 29.12.16 קיבלתי הודעה שחסרים מסמכים להשלמת הבקשה, התקשרתי ונאמר לי שזה בטעות ובנוסף הקליטו אותי מבקשת את משיכות הכספים הללו. הנציג שדיבר איתי (אלכס) אמר שהוא מעביר זירוז לבקשה בגלל העיכוב שהיה אצלם והכספים יכנסו לחשבוני ב 5.1.17.
הבוקר (4.1.17) התקשרתי לוודא שמחר אראה את הכסף בחשבון והנציג שענה לי אמר שהוא לא רואה בכלל בקשה לפידיון. לאחר המתנה של יותר מחצי שעה על הקו הוא חזר ואמר שהלך למחלקת פדיונות ובכלל לא היתה שם בקשה לפידיון. הוא פתח את הבקשה רק היום!
ביקשתי לשוחח עם בכיר ממנו והבכיר אמר שאין לו מה לעשות וזה יופקד רק במסב הבא באמצע החודש. רק רוצה לציין שהוא לא נתן לי לשמוע את הקלטת השיחה בה הובטח לי שזה יהיה ב 5.1.17 כפי שביקשתי.

אני מרגישה ממש שמזלזלים בי. איך יתכן שאני מסבירה כמה דחוף לי הכסף הזה, מבטיחים לי תאריך ובכלל לא פותחים בקשה לפידיון? אם לא הייתי מתקשרת היום לבדוק מי יודע מתי הייתי רואה את הכסף בחשבון?
הזילזול שלהם עובר כל גבול!!
גם נזק כספי סוג הנזק :
מבקשת את הכסף בחשבון עד מחר 5.1.17 כמו שהובטח לי או פיצוי כספי על העיכוב פתרון נדרש :

מנורה מבטחים ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה