תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השפלה איזור:
שמרת הזורע שם בית העסק:
קבוץ שמרת כתובת:
צומת בילו קרית עקרון סניף בית העסק:
אי אספקת המוצר וסירוב לביטול העיסקה נושא התלונה:
‏שבת ‏15 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
15.10.16- רכשנו 2 ספות בסניף בילו בעלות של 7110ש"ח. באשראי של 6 תשלומים. זמן אספקה-45 יום. לקראת תחילת דצמבר. הרכישה בוצעה מול מיה, נציגה, שהציעה לנו לבחור את צבע הריפוד ואפשרות למושב אחד במקום שניים ללא תוספת מחיר. כי "זה השירות של שמרת הזורע".רצינו גם להאריך את אחת הספות אך זה היה בתוספת תשלום כי זו הזמנה מיוחדת ולכן וויתרנו. מאז צאתנו מהסניף לא היה ניתן ליצור עימם קשר בכלל- לא בטלפון ולא בפקס כי פשוט לא ענו. המוצר לא הגיע בזמן ולאחר ששלחתי מייל זועם, חזרה אלי מנהלת סניף בילו ואמרה שהסלון יגיע בין 20-25.12.16. הסלון לא הגיעה ולמרות שנסינו לברר מה קרה- לשווא. ב:28.12. הורינו לחברת האשראי על ביטול העסקה עקב הפרת חוזה מצידם ויחס מזלזל ומתנשא. עד כה שולם סכום של 3615 ש"ח. (את התשלומים העתידיים ביטלנו) ואותו החברה מסרבת להחזיר כי לדברי ליטל, סמנכל"ית שיווק ושירות "לא ניתן לבטל עסקה באופן חד צדדי". יש לנו תיעוד של המיילים, ונסיונות ההתקשרות עם הסניף שניסינו ליצור אך לשווא.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
תואם גישור עם הלקוח ליישור ההדורים ביננו לתאריך 22117. תגובה:
לאחר הגישור יינתן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה