תיאור הבעיה:
15.10.16- רכשנו 2 ספות בסניף בילו בעלות של 7110ש"ח. באשראי של 6 תשלומים. זמן אספקה-45 יום. לקראת תחילת דצמבר. הרכישה בוצעה מול מיה, נציגה, שהציעה לנו לבחור את צבע הריפוד ואפשרות למושב אחד במקום שניים ללא תוספת מחיר. כי "זה השירות של שמרת הזורע".רצינו גם להאריך את אחת הספות אך זה היה בתוספת תשלום כי זו הזמנה מיוחדת ולכן וויתרנו. מאז צאתנו מהסניף לא היה ניתן ליצור עימם קשר בכלל- לא בטלפון ולא בפקס כי פשוט לא ענו. המוצר לא הגיע בזמן ולאחר ששלחתי מייל זועם, חזרה אלי מנהלת סניף בילו ואמרה שהסלון יגיע בין 20-25.12.16. הסלון לא הגיעה ולמרות שנסינו לברר מה קרה- לשווא. ב:28.12. הורינו לחברת האשראי על ביטול העסקה עקב הפרת חוזה מצידם ויחס מזלזל ומתנשא. עד כה שולם סכום של 3615 ש"ח. (את התשלומים העתידיים ביטלנו) ואותו החברה מסרבת להחזיר כי לדברי ליטל, סמנכל"ית שיווק ושירות "לא ניתן לבטל עסקה באופן חד צדדי". יש לנו תיעוד של המיילים, ונסיונות ההתקשרות עם הסניף שניסינו ליצור אך לשווא.
|