|
|
|
|
|
|
|
|
ממשלה ומוסדות ציבור |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
רשות הדואר |
שם בית העסק: |
מגדל העמק |
סניף בית העסק: |
הונאת לקוח ונתינת מידע שגוי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 05 ינואר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך ה 5.1 הייתי בסניף מגדל העמק לעשות העברת בעלות על רכב אבל הייתי צריך בעלות משותפת עם אמא שלי אהל לא היה אליי טופס העברת בעלות שאתה יכול להוציא רק בדואר אז כשהגעתי לנציגה והסברתי לה תמצב היא אמרה לי שניתן להוסיף את אמא שלי כבעלות משותפת במשרד הרישוי והסברתי שאני לא מהאזור ועם יש טעות זה פוגע בי מאוד היא התחייבה שזה אפשרי והיום ה 8.1 הלכתי למשרד הרישוי שהודיעו לי שהציע הטעתה אותי וזה רק עם זה עם זוגות נשואים ולא אמא אמא ובן אז פניתי לסניף הקרוב אליי ששם נאמר לי לפנות למגדל העמק וביקשתי מס להם נתנו לי מס טלפון ואז גילתי שהמספר שניתן לי זה בכלל לשירות לקוחות ובשירות סירבו לתת לי כל עזרה בטענה שהם לא מטפלים בנושא כזה וביקשתי לדבר עם מנהל והנציגות שדברו איתי סרבו וניתקו ךי בפנים
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
רשות הדואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|