תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
באדג'ט שם בית העסק:
רכישת רכב תקול נושא התלונה:
כהן דוד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי דוד כהן ת.ז. 200925527 בתאריך 26.1 רכשתי ממכם רכב מסוג יונדאי i25 שמספרו 6040312, לפי בדיקת הרכב שביצעתם היה צורך בהחלפת תושבות מנוע החלפת מיכל מים של הרדיאטור טיפול במערכת הקירור תיקון חלונות החשמל החלפת צמיגים ותיקון מפשיר אדים, הובטח לי על ידי נציג המכירות יריב דוד שכל הליקויים יתוקנו והוא יצור איתי קשר ברגע שהרכב יהיה מוכן.
בתאריך ה1.2 נציג המכירות התקשר אליי ואמר לי שהרכב מוכן, הגעתי לסניף ולפני לקיחת הרכב בדקתי וגיליתי שלא תוקנו הליקויים, הרכב היה עם מיכל מים שבור כמו מקודם ולא היה בו נוזל קירור בכלל, הרדיאטור היה ללא נוזל קירור, לא הוחלפו תושבות מנוע חלונות החשמל תקולים מפשיר אדים לא תקין הדבר היחיד שביצעו לרכב זה שטיפה קלה והחלפת צמיגים לצמיגים באיכות נמוכה מאוד של חברת "גודרייד" מותג סיני שפוגע באיכות הנסיעה של הרכב משמיע רעשים חזקים בעת נסיעה וגורם לחווית נסיעה גרועה מכל הבחינות, כשפניתי לנציג המכירות הוא היה בהלם ולא היו לו מילים להגיד לי הוא הציע לי לקחת רכב שכור על חשבון החברה ושהוא יטפל באופן אישי בכל הליקויים, הסכמתי.
בתאריך 12.2 נציג המכירות התקשר אליי הודיע שהרכב מוכן ותוקנו בו כל הליקויים הגעתי לסניף אכן מערכת הקירור טופלה הוחלף מיכל מים הוחלפו תושבות מנוע אבל הצמיגים נשארו אותה חברה הוא אמר זה מה שיש ואי אפשר להחליף לחברה אחרת החלונות חשמל לא תוקנו והמפשיר אדים לא תוקן.
הודעתי לנציג המכירות על חלונות החשמל ומפשיר האדים והוא ביקש ממני לגשת למוסך איטליה בבני ברק שאתם עובדים איתו והוא יסדר לי את התקלות במקום.
ביום שישי ה17.2 ניגשתי למוסך איטליה וברוך המנהל אמר לי שאני צריך להגיע ביום רגיל להשאיר את האוטו מ7 בבוקר ליום שלם.
יש לציין שיום לפני יצרתי קשר עם נציג המכירות והוא דיבר עם ברוך וסיכם איתו שאני יגיע ביום שישי ויסודרו התקלות במקום.
זאת לא התנהלות תקינה שלכם בתוך חברה אני לא עובד אצלכם ולא מוכן להתעסק בזה יותר אני דורש ממכם לקחת את הרכב לטפל בתקלות להחליף צמיגים לצמיגים ראוים ולא צמיגים זבל כמו ששמתם לי ברכב אני שילמתי על הרכב הזה ממיטב כספי ולא נראה לי הגיוני שאני אמור להתעסק בהתנהלות הלקויה שלכם אני מאוכזב ממכם ואני דורש פיצוי על כל הזמן שביזבזתי ועל העוגמת נפש שנגרמה לי כמו כן אני שוקל לגשת ולפתוח בהליך משפטי נגדכם ואף לפנות לתקשורת שהציבור ידע עם איזה חברה יש לו עסק.
במקום להשקיע בלקוחות שלכם וברכבים שלכם אתם משקיעים בפרסומות בטלויזיה על אירועי מכירות שלכם תתביישו לכם זה לא שירות!
אני דורש לקבל את תגובתכם בהקדם.

דוד כהן
0545643000
עוגמת נפש סוג הנזק :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה