תלונות פרפקט ליין

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הדרום איזור:
פרפקט ליין שם בית העסק:
מוצרים פגומים ושירות נוראי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

מה בסך הכל ביקשתי? לשפץ את הבית ולהיות בראש שקט? לא ייאומן כמה צריך לסבול מחברה
לפני הכל חייבת לציין שהם עובדים מהשעה 09:00-15:00 זאת אומרת שחייב להפסיד יום עבודה על מנת להחליף את המוצרים הפגומים שלהם.
רכשתי מפרפקט ליין מטבח 2 מטר, כיור וארונית ודלתות זכוכית למקלחת.
הגיע בחור להתקין את המטבח.. כאשר סיים להתקין התגלה המון מכות,דלתות שלא נפתחות כמו שצריך,פנינו לשירות לקוחות ונאמר לנו שיגיעו להחליף.
ייאמר לזכותכם באמת הגיעו להחליף אך הפעם הבחור שהגיע להתקין הגיע עם דלתות גדולות ולא מתאימות למטבח שנרכש! אז כמובן שצריך להמתין שוב למתקין שיגיע להתקין(מעניין מתי זה יקרה).
הותקן כיור חדש שנרכש גם הוא מפרפקט ליין ואיך לא? התגלה סדק בכיור!!!!אבא שלי חייג לשירות לקוחות ונאמר לו להגיע לחברה להחליף את הכיור.
האם ייתכן שאבא שלי צריך לרוץ כל הזמן להפסיד יום עבודה(הרי עובדים עד 15:00)להחליף את המוצרים הפגומים שהם הביאו לנו????
התקשרתי לשירות לקוחות לדרוש הסבר ונאמר לי בידיוק אותו הדבר. נציגה אמרה לי שאין מה לעשות בנדון רק להגיע להחליף .. שדרשתי מנהל אמרה לי ניתן לדרוש מנהל רק במכתב לפקס ויחזרו אליי.. כמה אפשר עוד לטרטר לקוחות על המוצרים הפגומים שלכם????
עידכנתי את הנציגה שלא ארד מהקו עד שאקבל את המנהל.
היא ביקשה ממני לשלוח תמונות לוואצאפ אמרתי לה שאני שולחת ושתמתין איתי על הקו החצופה העזה לנתק לי את הטלפון בפנים!
מיד לאחר מכן חייגתי שוב ענתה בחורה אחרת שכמובן שהייתי צריכה לספר את הסיפור מההתחלה שאמרה לי שיבדקו את התמונות ויחזרו אליי תוך 24 שעות...
מעדכנת כי התקשרו לאבא שלי אחרי כמה שעות להגיד לו שיגיע לאסוף את הכיור החדש מהחנות שלהם שפתוחה עד הערב.. לא הייתי מוכנה שיטרטרו אותו עוד! התקשרתי לשירות לקוחות להגיד שאני מבקשת שיביאו לו את המוצר ״התקין״ לבית ולא לטרטר לקוח על מוצרים פגומים שהם מוכרים.. כמובן שנענתי בשלילה ושוב ביקשתי מנהל וכרגיל התשובה הרגילה היא לשלוח בפקס ויחזרו אליי עד 21 יום. אמרתי לנציגה שלא ארד לה מהקו ושוב ניתוק בפנים.
מתקשרת שוב נציגה אחרת עונה וטוענת שאני יכולה לקבל זיכוי רק על הכיור(הרי רכשתי הכל ביחד!!!מה אני יעשה עם הארון בלי כיור מתאים??) ואמרתי לה שזה מגיע ביחד ולא בנפרד שתזכה אותו על הכל.. טוענת שזה שני מקטים שונים אך בחשבונית זה מופיע כמקט אחד!!!!!! כנראה שלא יכלה עוד לשמוע אותי מתלוננת והחליטה לתת לי לדבר לאוויר.. פשוט שמה את עצמה על השתק ונתנה לי לדבר לקיר כמו שאומרים.
לאחר כמה דקות נזכרה לענות וכמובן שלא נשארתי אדישה והסברתי לה את החוצפה שקיימת בנציגות שעובדות בחברה! לא הגיוני שהן עושות מה שבא להן!! מנתקות בפנים,נותנות ללקוח לדבר לעצמו ובכלל לא מקשיבות
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר מוצר פגום פתרון נדרש :

פרפקט ליין שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה