תלונות טרלידור

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
טרלידור שם בית העסק:
כרמיאל סניף בית העסק:
גביה לא חוקית, שרות לקוי, התקנה לקויה ויחס מחפיר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏פברואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי גדר ושער לחצר מטרילידור.
1. לאחר שהסוכן שלהם טאריף נתן לי הצעת מחיר והפנה אותי למחלקת הזמנות של טרילידור, לקחו ממני בטלפון פרטי כרטיס אשראי ואשרתי תשלום לסכום מסוים. הפרטים של הכרטיס נרשמו על הטופס בניגוד לחוקי תשלום כרטיס אשראי והסוכן העלה ללא ידיעתי את סכום הגביה עליהם סוכם עם מחלקת ההזמנות. את זה גילתי מדוח חברת האשראי. לא קיבלתי כל קבלה על התשלום.
2. לאחר שלא קיבלתי כל אישור תשלום או טופס הזמנה כלשהו, פניתי מספר פעמים לשרות ולאחר למעלה מחודשיים שלחו.
3. הובטח לי כי ההתקנה תעשה עד 40 יום. לאחר למעלה מחודשיים שלא יצרו קשר, התקשרתי לשרות וענו לי שמחר יהיו ומבלי שהיתה להם כוונה לתאם הגעה.
4. כשהגיע המתקין, וולפין ליאור התנהג בחוסר סובלנות מופגן ולכל פניה ענה " אם יש לך שאלה, תפנה לסוכן לא אלי. אני מתקין מה שנתנו לי".
5. בהתקנה שבר מספר אריחים של הגדר, השאיר ברגים גלויים, רופפים ובולטים מחוץ לגדר, התקנה חובבנית מאין כמוה.
6. לאחר שגרם נזקים רבים לגדר האבן עליה התקין את גדר האלומניום, מסר שהמפעל טעה ואין לו את שאר החלקים והוא הולך ולא יודע מתי יחזור . העמיס את השער ונסע מבלי שוב.
7. לפניותי לשרות טרילידור הפנו ממוקדנית למוקדנית ולא היתה להם תשובה מה הלאה, מתי חוזרים ואם בכלל.
לא ייאמן איך חברה המשקיעה בשיווק ומילכוד לקוחות, מזניחה אותם בזילזול נוראי מבלי לספק את המוצר וברמת שרות כזו ירודה.
אני דורש לשלוח מתקין מקצועי שיתקן את נזקי ההתקנה וישלים את השער והמשך הגדר אותם לא השלימו.
אספקה חלקית , התקנה לקויה סוג הנזק :
תיקון התקנה שבוצעה - השלמת הגדר והשער שלא הותקנו- תיקון הגדר ששברו פתרון נדרש :

טרלידור שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה