תיאור הבעיה:
שלום. אני מטופל בנאטורפיל בשנה וחצי האחרונה. רכשתי 10 טיפולים להסרת שיער בכ-7000 ש"ח. עד היום עברתי 4 טיפולים. לאחר כל טיפול נאלצתי להגיע לביקורת בעקבות "פספוסים"- אזורים שלמים באזור הטיפול שלא טופלו, לאחר ביקורת של מטפלת נקבעה לי פגישה לתיקון. במקום אחת לחודשיים לטיפול, 3 פעמים בכל טיפול. בכל טיפול המטפלת התנהלה בצורה שונה, פעם סימנו את אזור הטיפול ופעם לא, פעם גילחו לפני הטיפול ופעם לא. ממש כל מטפלת מתנהלת איך שבא לה.
הטיפול האחרון היה לפני כשבועיים, כשהתקשרתי השבוע לסניף ביקשתי למנוע את הטרטור ולקבוע לי תור לתיקון כי בוודאות יש פספוסים ואני לא צריך כל פעם לצאת מהעבודה ולהגיע ולבזבז את הזמן שלי בעקבות חוסר המקצועיות של המטפלות. הפקידה מסרה את בקשתי למנהלת שאמרה שתחזור אליי בהקדם. נאלצתי להשאיר הודעות בשלושת הימים הבאים עד שכרמית המנהלת מצאה לנכון לחזור אלי. בשיחה עמה נטען שעליי להגיע בהקדם האפשרי ,סוכם שאגיע לביקורת ואם אזור התיקון אינו גדול יתקנו במקום. כשהגעתי לסניף טענה המטפלת שזמן התיקון הוא רבע שעה. כרמית המנהלת התנערה מהשיחה איתי ואמרה שלא יכולים לקבל אותי, בין לבין דיברה בזלזול, לא נתנה להשלים משפט והתפרצה לכל משפט שניסיתי להשלים במעין ביטול וזלזול. לאחר שהתפנתה להכניס אותי אליה לשיחה טענה שהמטפלות מקצועיות ולא יכול להיות שאני מגיע כל פעם לתיקון, ניסיתי לטעון שאיני מגיע לתיקונים על דעת עצמי והמטפלות בעצמם שמות לב שלא טופלתי כמו שצריך אך כרמית טענה שאני היחיד שמגיע כל פעם לתיקונים וכנראה שהבעיה אצלי, ושאם אני לא מעוניין להמשיך בטיפול אני יכול לעזוב. אמרתי שאשמח לקבל את כספי חזרה בעקבות ההתנהלות המחפירה וחוסר המקצועיות של המטפלות, המינימום הנדרש הוא להקל עלי עם כל הסחבת ולהוציא אותי מרוצה, המנהלת הציעה החזר כספי מינימלי למרות שניצלתי 4 טיפולים מתוך 10 שנרכשו.
לא ברור איך אלה הפתרונות שמנהלת הסניף מוצאת לנכון להציע לי.
יצאתי מהסניף בעגמת נפש והרגשה שהובטחו לי הרים וגבעות כשנחתמה העסקה וכרגע המנהלת מגבה בכל מחיר את המטפלות ומנסה להאשים אותי בחוסר המקצועיות שלהן. אשמח לתשובה.
תודה
לירון.
|