תיאור הבעיה:
בתאריך 13.2.2017 רכשתי מכשיר טלפון בסניף מחסני חשמל בפרדס חנה. המכשיר הוא של חברת שיאומי מדגם redmi 4 note , במעמד הקניה והתשלום נאמר לי שכרגע אין בחנות את המכשיר הנל והוא יסופק לי עד 7 ימי עסקים, ועלי לשלם את מלוא הסכום כעת. לאחר 7 ימי עסקים, לאחר שאף גורם מטעם מחסני חשמל יצר איתי קשר, ניגשתי בעצמי אל החנות ושם נאמר לי שאין ברשותם את המכשיר והם לא יודעים מתי יגיע, צלצלתי אל שירות הלקוחות של מחסני חשמל והם אמרו לי שהמכשיר אזל במלאי החברה ואין לדעת מתי יגיע, כרגע, התאריך הוא 28.2.2017, וחלפו כבר שבועיים ממועד התשלום המלא ושום דבר לא השתנה, בעיני זאת בושה והטעייה של לקוח, ששילם את כל הכסף ושום גורם לא טרח לעדכן אותו שאין את המוצר במלאי ולכל אורך זמן ההמתנה גם לא יצרו איתי קשר לעדכון או הסבר.. שלא לדבר על פיצוי עבור עוגמת נפש שנגרמה לי בעקבות ייעודו של מכשיר זה כמתנת יומולדת...מה שהכי מגוחך זה שהסלוגן של חברה זו הוא " שלם וקח" ... צריך לשנות אותו " לשלם ותחכה חודש" ובינתיים נתעלם ממך ונמנף את הכסף ששילמת לנו...לכל מי שמתכנן רכישה ברשת מחסני חשמל ראו הוזהרתם..
|