תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
אי כיבוד הסכם נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם התארחתי במלון לאונרדו קלאב באילת 26/2-2/3לפני הגיעי הודעתי מראש שאני מגיעה עם כלבת נחיה וביקשתי חדר נגיש בקומה גבוהה .בהגיעי למלון קיבלה את פניי פקידת קבלה שיר לעברי כלב לא נכנס למלון הסברתי לה שזוהי כלבת נחיה והיא מחויבת לתת לי להיכנס עימה לאחר חילופי דברים נאותה לתת לי חדר לא נגיש ועם שירותים מקולקלים. המלווה שלי ירד למטה לפקיד הקבלה והוא נתן לו מפתח לחדר סמוך שם נגלה לעיניי בתי בת השש מראה מזעזע. אנשים ערומים. לאחר שמנהלת המלון הגברת ורד מצאה לי חדר סופסוף נגיש .לפי מועדון שמים אני צריכה לקבל תשורה של בקבוק יין וצלחת פירות ובקבוק מים לא קיבלתי דבר מה מצוין לעיל.מתנת יום הולדת מטעם המועדון קיבלתי באיחור בקבוק מים עם בלונים וחטיפים. ורד הגדילה לעשות ורמזה שאולי המלווהלקחאת הבקבוק יין והמגבת שי שלא קיבלתי ואם לא דיי גם שיקר וזה מוקלט ש סלסלת פירות שקיבלתי ממשפחתי המלון שלח לי אותה.יש לי הוכחה שזה הגיע ממשפחתי היקרה לרגל יום ההולדת שלי. ורד טענה שיש מצלמות בחדר אחכ טענה שלא התכוונה בחדר אלא מחוץ לחדר ורואים דרך החלון את מה שקורה גם זה מוקלט וכל זה לאחר שהלנתי בפניה על חוסר ניקיון החדר והיחס המחפיר של החדר עם. היא האשימה את בנותיי ואף טענה שרואים זאת בצילומים. אני חייבת שלאחר דברים אלה הייתי מאוד נסערת ומוטרדת מדבריה אלה.
חשוב לי לציין לשבח את סרגיי מנהל חדר האוכל והמלצרית ריילי על השירות המקסים שניתן לי אך זה לא הופך את החוויה לפחות טראומתית ולדעת סגן מהכל המלון בזה הם עשו מעל ומעבר .
אודה להתייחסותכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים, רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה