תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
הום סנטר שם בית העסק:
טוליפמן 7 ראשון לציון כתובת:
נס ציונה סניף בית העסק:
מוצרים מקולקלים, יחס לא נאות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏ינואר ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!
מוצרים מקולקלים ויחס לא נאות מזלזל ומשפיל ללקוחות בסניף הום סנטר בנס ציונה.
4 נורות לד אשר קניתי בחמישי לינואר 2017 (חשבונית מס מצ"ב) עם אחריות כשנתיים נשרפות אחת אחרי השני בגופי תאורה שונים כך מצטרף פעמיים בחודש לפרק אותן מגופי תאורה ולהחליף בחדשות .
בתאריך 14.03.2017 אחראית בקופה ראשית בשם אלה סירבה להחליף את נורה נשרפת השלישית בנורה חדשה : תביא את כל הארבע נורות ותוכל להחליף אותם באותן נורות (אותו דגם ויצרן) בלבד - דבר שלא מקובל עלי.
בזכותו של סגן מנהל הסניף בוצעה את החלפה בנורה חדשה.
יחס של אחראית כל כך לא נעים. במקום להביא התנצלות על שכורה מקולקלת, מאשימים את הלקוח.
לא קיבלתי יחס כראוי מאף נציג בחנות.
כנראה זה אופן עבודה והתייחסות ללקוחות בסניפי הום סנטר.
כספי סוג הנזק :
יחס כראוי ללקוחות פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה