|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
הום סנטר |
שם בית העסק: |
טוליפמן 7 ראשון לציון |
כתובת: |
נס ציונה |
סניף בית העסק: |
מוצרים מקולקלים, יחס לא נאות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 05 ינואר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום!
מוצרים מקולקלים ויחס לא נאות מזלזל ומשפיל ללקוחות בסניף הום סנטר בנס ציונה.
4 נורות לד אשר קניתי בחמישי לינואר 2017 (חשבונית מס מצ"ב) עם אחריות כשנתיים נשרפות אחת אחרי השני בגופי תאורה שונים כך מצטרף פעמיים בחודש לפרק אותן מגופי תאורה ולהחליף בחדשות .
בתאריך 14.03.2017 אחראית בקופה ראשית בשם אלה סירבה להחליף את נורה נשרפת השלישית בנורה חדשה : תביא את כל הארבע נורות ותוכל להחליף אותם באותן נורות (אותו דגם ויצרן) בלבד - דבר שלא מקובל עלי.
בזכותו של סגן מנהל הסניף בוצעה את החלפה בנורה חדשה.
יחס של אחראית כל כך לא נעים. במקום להביא התנצלות על שכורה מקולקלת, מאשימים את הלקוח.
לא קיבלתי יחס כראוי מאף נציג בחנות.
כנראה זה אופן עבודה והתייחסות ללקוחות בסניפי הום סנטר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
יחס כראוי ללקוחות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
הום סנטר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|