תיאור הבעיה:
בעלת הסניף בשם גילה בכבודה ובעצמה נתנה לי שירות הגרוע ביותר שקיבלתי אי פעם מגורם כלשהו, הזמנתי שתי פיצות לאיסוף עצמי אחת דקה ואחת עבה, הגעתי לאסוף, שילמתי ונסעתי הבייתה, כשפתחנו את האריזה של הפיצה העבה גילינו שהיא עדיין לא אפויה ובצקית, התקשרתי כדי שיכינו לי פיצה דקה במקום העבה כי הדקה הייתה מוצלחת ונאמר לי שאני חייב להגיע לסניף, היה כבר מאוחר והילדים היו צריכים לישון אבל הם טענו שזה הנהלים, הגעתי ואז שמעתי שגילה הבעלים של הסניף אומרת לעובד בשום פנים ואופן אני לא מכינה עוד פיצה במקום ועובד נוסף בשם רועי אוסיף אם אתה לא מרוצה אל תקנה פה יותר, זו פשוט בושה לשמוע מבעל עסק כלשהו ובטח מסניף של רשת כזו גדולה תגובות מעליבות כאלו, אני בטח שלא אתקרב יותר לרשת פיצה האט אבל מאוד הייתי רוצה להתלונן ואף לקבל פיצוי בגין השירות העלוב ש"קיבלתי".
תודה מראש
ניסים סבג
|