|
|
|
|
|
|
|
|
מסעדות ומזון מהיר |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
Pizza Hut (פיצה האט) |
שם בית העסק: |
דימונה |
כתובת: |
שירות מזלזל |
נושא התלונה: |
שבת 18 מרץ 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי פיצה מהאתר שלהם והתקשרתי לוודא שההזמנה התקבלה, בשיחה עם נציג בשם אסך נמסר לי שלא ניתן לבדוק. הסברתי לו שבמידה וההזמנה התקבלה אז הפיצה אמורה להיות בהכנה ולכן ניתן לבדוק אם מי שמכין את ההזמנות, הוא התעקש שלא ניתן לבדוק. (כל זה בשיחה שאני מרגישה שהוא רק מנסה להעיף אותי מהקו - ממש כך! ) לאחר שראיתי שהוא לא מתכוון להשיב לי ביקשתי לבטל את העסקה (שילמתי באשראי) לפתע הוא מצא את ההזמנה ואמר שהיא בוטלה. ביקשתי לקבל מס אישור מחברת האשראי שאכן בוטלה העיסקה - נמסר לי שוב שלא ניתן לאורך כל השיחה זלזלו בי ואף ניתקו לי את הטלפון. מבלי לתת לי אישור על ביטול העסקה
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Pizza Hut (פיצה האט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|