תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אמריקן לייזר שם בית העסק:
רחוב משה לוי 11,ראשון לציון,סניף ראשי כתובת:
שירות כושל נושא התלונה:
רטנר יעל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי יעל רטנר ואני לקוחה שלכם קיימת. לפני 4 שבועות התעניינתי בהוספת אזור וביקשתי יעוץ. קיבלתי יעוץ לגבי שני אזורים והחלטתי להוסיפם על פי המלצה שקיבלתי. אחרי טיפול ראשון גיליתי עד כמה ההמלצה של הבחורה שקיבלתי ממנה שירות לא הייתה הגיונית...אני מצאתי את עצמי עם שטח מגולח באמצע ושיערות מסביב. על מנת לתקן את המצב המטפלת שעשתה לי טיפול המליצה להוסיף עוד אזורים. הסתבר שהיועצת שקיבלתי ממנה את השירות מנהלת תפעול ולא יועצת, כמו כן גיליתי שלא קיבלתי בכלל הנחה של 50% שחברה מבטיחה. יומיים ברצף לאחר מכן ניסיתי להשיג את יועצת על מנת להסביר את המצב ולבטל עסקה. מתוך 10 פעמים שהתקשרתי אליה 5 מהם היא ענתה אך אמרה שעסוקה וביקשה לחזור אליה. ביום השלישי אני התחלתי להתקשר לשירות לקוחות. אחרי יומיים הצלחתי לדבר עם שירות לקוחות ולהסביר את המצב אבל פה ההצלחה עם אמריקן לייזר הסתיימה מכוון שבמשך 3 שבועות אף אחד לא חוזר אלי, למרות שאני מתקשרת כל 2-3 ימים. אף אחד לא חוזר. היום התקשרתי עוד פעם ולא הייתי מוכנה לחכות עד שיחזירו, אלא התעקשתי שיעבירו אותי אליהם, אחרי שחיכיתי חצי שעה פשוט ניתקו לי בפנים! אני רוצה ביטול עסקה ומבקשת שירות מחברה שאני הלקוחה שלה!!!
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה ופיצוי פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה