תלונות המועצה הישראלית לצרכנות

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור ירושלים איזור:
המועצה הישראלית לצרכנות שם בית העסק:
רשלנות כולל שקר שטיפול התלונה שלי ושאני לא חסום מקבלת שירות לקוחות של חברת פרטנר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏מרץ ‏2017 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני בחודש 12 הגשתי למועצה לצרכנות תלונה נגד פרטנר על פעולה שהופעל נגדי שזה חסימה של קבלת שירות לקוחות והטעיה שעשו לי גם לגבי הוראת הקבע שלי כי אני חתמתי על 30 לחודש אבל מיתברר שהחתימו אותי בלי שאני ידע על 27 לחודש עכשון אם לא מוכנים כלל לטפל בנציגה שלהם ששיקרה לי ולא לחקור את מה שקרה בסופו של דבר הגעתי להסכם פשרה עים פרטנר כול החסימות שעשו לי היסירו אותם ואמרו לי שעים אני מטריד ופונה הרבה למוקדים השונים אז אני צריך להסביר את הכול ושאני הפנה רק במיקרי חירום של ממש ולא סתם החסימה הוסרה של הכול בחודש 01.01.17 בהתחלה הנציגה של המועצה לצרכנות אמרה שאני לא חסום ושאני יכול ליפנות רגיל במוקדים השונים חוץ מהפייסבוק שחבר שלי טוב שלי שפנה לצאט שבאתר של החברה כדי לברר משהו עליי מישהי בשם שושנה המנהלת המוקד של הצאט אמרה שיקיר חסום מהכול וככה הוחלט הוראה מגובה ככה אמרו לו אין צילם כי הוא לא ידע שצריך לצלם אז הנה אני אומר לכם את מה שקרה עכשון אני ניסיתי לטפל בזה בעיניון של זה ששיקרו לי ועל הרשלנות שקרה אבל אני מקבל איומים מהם אני קיללתי את המועצה לצרכנות עצה לא אף אחד מעובדים עכשון אם רוצים ליפתוח לי תיק במשטרה על עלבת עובד ציבור אני ספגתי מלא השפלות מהמועצה לצרכנות ומהנציגה שלהם מה בסך הכול ביקשתי שיטפלו בנצגיה והיבדקו אך קרה ששיקרו לי עשכון אמרו לי שיותר אם לא יעזור לי כלל לא משנה מה היקרה ועים איזה חברה לא יענו לי יותר אני גיליתי שחסמו אותי מהדף של הפייסבוק שלהם ששם הייתי בודק מה עים תלונות שלי עים אני היתצרך להגיש תלונה כולל על הטעיה רק המועצה לצרכנות מטפלים בהטעיה אין מקום אחר ועים כוח כמו שיש למועצה לצרכנות עכשון אין י שיעזור לי מול החברו הגדולות עים אני היה בבעיה אין מי שיעזור לי כללל אני הקורבן בסיפור עים מה שקורה לי עים המועצה לצרכנות אני לא מבין מה בדיוק אם עוישם מימני גם שקרן לא מאמינים לי כלל ומשקרים לי אחרי זה באים עליי בטענות ושואלים למה אתה מקלל ומאימים עליי במשטרה אני סופג וסופג מהם השפלה וזילזול כולל הנציגים שלהם אומרים שאני שקרן ולא מאמינים לי ואומרים יותר אנחנו לא נעזור לך אין אירגון אחר שעוזר בעיניון של הטעיה של מידע מוטעה שנתנה החברת הסלולר וחסימות של קבלת שירות לקוחות בקשר לחסימה של קבלת שירות יש מי שעוזר עים זה אבל הטעיה זה רק המועצה לצרכנות מקווה שטטפלו במה שקרה מחכה לתשובה שוב לא היתכבנתי ליפגוע באף אחד מעובדים של המועצה לצרכנות מי שהקורבן פה זה אני לא קיללתי אף עובד ציבור שלהם כמו שאם טוענים סתם ממצאים את זה מקווה שטטפלו בזה ושיחזרו לתת לי שירות ושיוסר החסימה שעשו לי של לקבל שירות מקווה שתעזרו לי ותבינו את הצעד שלי גם
עלבון סוג הנזק :
טיפול בנציגים וברשלנות כולל בירור אך קרה ששיקרו לי פתרון נדרש :

המועצה הישראלית לצרכנות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה הנמצאת בהליכי בדיקה ובסיום תשלח לחברה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה