תלונות Japanica (ג'פניקה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסעדות ומזון מהיר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Japanica (ג'פניקה) שם בית העסק:
האוניברסטה, רמת אביב כתובת:
שירות לא יעיל, בזבוז זמן ועוגמת נפש משמעותית. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשבת ה- 1.4.17 התקשרנו וביקשנו להזמין שולחן, נענו שיחזרו אלינו, אולם כנראה שאין בעייה ושנגיע. הגענו 8 אנשים ואז נאמר לנו שאין להם כרגע מקום, ושזו היתה טעות להגיד לנו להגיע. היות והיינו עם 4 ילדים קטנים, הצענו שנשב בשולחן של 6 שהיה פנוי, אולם המארחת סרבה, ואמרה שגם זה לא מספיק מקום וגם יש בעייה של מלצרים והם רוצים לתת שירות טוב. אפילו הערכנו את האמירה הזו, באותה עת. לאחר שעה המתנה בחוץ. נאמר לנו שהשולחן התפנה ואז חיכינו עוד 15 דקות שינקו אותו. באותו זמן הכניסו אנשים רבים ולא היה מי שינקה את השולחן, כך שהאמירה שהם רוצים לתת שירות טוב ולכן לא מכניסים, נעלמה. האוכל הגיע לשולחן שעה ארבעים וחמש דקות לאחר שהגענו למקום.
בזבוז זמן של 8 אנשים למשך שעה וחצי. סוג הנזק :

Japanica (ג'פניקה) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה